• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99082516976
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرماندار گلوگاه:

کشتی دغدغه اول ورزش‌ دوستان گلوگاه است

کشتی دغدغه اول ورزش‌ دوستان گلوگاه است

ایسنا/مازندران فرماندار گلوگاه گفت:کشتی دغدغه اول ورزش‌ دوستان گلوگاه است.

فریدون کلبادی‌نژاد در مراسم معارفه رئیس هیئت کشتی شهرستان گلوگاه،با اشاره به اینکه باید از افراد مختلف با رویکردهای مختلف در کادر هیات استفاده شود تا شاهد پیشرفت باشیم، تصریح کرد: باید از ظرفیت شهری و روستایی برای توسعه کشتی شهرستان استفاده شود.

وی احصا مشکلات کشتی شهرستان و برنامه ریزی برای رسیدگی ‌ به آنها را ضروری دانست و اظهارکرد: باید برای گروه‌های مختلف از جمله پیشکسوتان،‌رده های مختلف سنی،‌مربیان و داوران هیئت برنامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان گلوگاه تصریح کرد: انتظار نداریم‌که در مدت کوتاه مشکلات حل شود اما خصلت کشتی که مردانگی و پهلوانی است یک امتیاز برای توسعه این ورزش محسوب می شود،ایجاد فضای رقابتی با برگزاری رقابت های محلی و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در رونق کشتی شهرستان گلوگاه تاثیر به سزایی هم دارد.‌

رئیس هیئت کشتی مازندران نیز با اشاره به اینکه کشتی ایران سابقه طولانی در دنیا دارد و مدال آوری ورزش ایران بر دوش کشتی بوده است، گفت: هیئت کشتی گلوگاه باید یک‌برنامه طولانی مدت داشته باشد و در رده نونهالان ونوجوانان و بخش مربیان پوست اندازی کند.

عسکری محمدیان افزود: بسیاری از قهرمانان به دلیل شَم مربیگری مربیان به موفقیت هایی دست یافتند اما امروز مربیان باید هم شَم مربیگری و هم علم آن را داشته باشند، هیئت استان نیز برگزاری دوره های مربیگری در دستور کار هیات قرار دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه نیز با اشاره به اینکه گلوگاه‌دارای سابقه خوبی در کشتی کشور است، گفت: یخکشی و بذری در کشتی با سابقه حضور در تیم ملی از افتخارات این شهرستان هستند. رضایی نیاز به آموزش در حوزه آموزش مربیان و داوران را ضروری دانست و اظهار داشت:نگهداری خانه کشتی و سالن های ورزشی هزینه های زیادی دارد که اجاره های ماده ۸۸ جوابگوی این هزینه ها نیست.
به گفته وی، بازسازی و تجهیز خانه کشتی گلوگاه نیاز ضروری این شهرستان است.

در این مراسم سعید ستاری با حضور فرماندار و شهردار گلوگاه، رئیس،‌نایب رییس و دبیر هیات کشتی استان به عنوان رئیس هیات کشتی شهرستان گلوگاه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha