• دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99081912086
  • خبرنگار : 50191

مدیرکل بیمه سلامت استان:

۲۴۵۰ قلم دارو تحت پوشش بیمه سلامت سیستان وبلوچستان قرار دارد

۲۴۵۰ قلم دارو تحت پوشش بیمه سلامت سیستان وبلوچستان قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۴۵۰ قلم دارو تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

دکتر عباسی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در حال حاضر در استان بیش از یک میلیون و ۸۸۳ هزار نفر در ۵ صندوق بیمه شده داریم.

وی اظهارکرد: میانگین هزینه هر بار مراجعه سرپایی۳۱۹۸۳۶ ریال و در بستری موقت ۱۰۵۶۱۴۹ریال و در بستری دائم ۱۶۲۹۲۴۸۳ریال می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: یکی دیگر از اولویت های خدمت رسانی بیمه سلامت در استان، ارائه خدمات به بیماران خاص است که در این زمینه پوشش هزینه های داروهای بیماران خاص استان را مدنظر قرار داده ایم بگونه ای که در این رابطه ۸۹۹ میلیون تومان در  دیالیز، ۸ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان در  تالاسمی، ۱۱ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان در  هموفیلی و ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در پیوندکلیه ویک میلیارد برای بیماران ام اس استان هزینه شده است.

دکتر عباسی با بیان اینکه بیمه سلامت به عنوان پشتیبان حوزه درمان در کشور در امر مقابل بیماری ویروس کرونا عمل می‌کند تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش بار مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، اعتبار دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت، روستائیان،  بیمه همگانی و سایر اقشار که تاریخ اعتبار دفاتر آنان در بازه زمانی ابتدا مهرماه به اتمام رسیده باشد تمدید می گردد و نیاز به مراجعه به شعب بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان را ندارند و  دفترچه هایی که دارای نسخه سفید می باشند تا پایان فروردین ۱۴۰۰ می توانند به مراکز درمانی مراجعه و خدمات دریافت نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۹ ۲۳:۱۶

وقتی تجمیع اعداد را دقت می‌کنیم متوجه حجم خدمات میتوان شد ولی بصورت فردی انسان فکر می‌کند که کاری نشده است