• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99081409422
  • منبع : نمایندگی سمنان

معوقه بازنشستگان علوم پزشکی استان سمنان پرداخت می شود

معوقه بازنشستگان  علوم پزشکی استان سمنان پرداخت می شود

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پرداخت معوقه همکاران خود در روزهای آتی خبر داد و گفت: سنوات بازنشستگی و مانده مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا پایان سال 98 فردا پانزدهم آبان‌ماه پرداخت می شود.

دکتر نوید دانائی 14آبان ماه از تسویه کامل سنوات و مانده مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا پایان سال 98 طی روزهای پیش رو خبر داد و اظهار کرد: سنوات بازنشستگی و مانده مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا پایان سال 98 فردا پانزدهم آبان ماه به حساب بازنشستگان عزیز واریز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: بازنشستگی و سالمندی مرحله خاصی از زندگی انسان محسوب می‌شود. دوران بازنشستگی، تدارک گذر از نقشی دیگر و انتقال به مرحله جدیدی از زندگی است. دوران بازنشستگی پدیده‌ای است که با توسعه اجتماعی-صنعتی عصر حاضر، دارای اهمیت بیشتری شده است.

دکتر دانائی با قدردانی از خدمات صادقانه سی ساله بازنشستگان این دانشگاه، گفت: حضور بازنشستگان درعرصه های مختلف و تراوش اندیشه آنان در مبانی فکری و فرهنگی، سربلندی جامعه را تضمین می‌کند. 

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برای تحقق این امرافزود: بحمدالله با پیگیری های انجام شده از سوی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه، مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شامل سنوات بازنشستگی و مانده مرخص های پرسنلی تا پایان سال 98 فردا پانزدهم آبان ماه  پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آرزوی سلامتی برای بازنشستگان ، گفت: با عنایت به افزایش امید به زندگی در کشور ما، سهم بازنشستگان در ترکیب جمعیتی کشور تغییر یافته است، از این رو، نقش و اهمیت اجتماعی بازنشستگان در جامعه افزونتر از هر زمان دیگر شده است. که امیدوارم این دانشگاه نیز از تجربیات ارزشمند بازنشستگان عزیز بهره مند گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha