• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99081308492
  • خبرنگار : 50022

پنجشنبه‌های البرز تا کی تعطیل می‌ماند؟

پنجشنبه‌های البرز تا کی تعطیل می‌ماند؟

ایسنا/البرز فرماندار کرج در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه‌های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می‌شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

غفور قاسم پور صبح سه شنبه ۱۳ آبان در جریان حضور میدانی در مبادی ورودی و خروجی استان و پایش اجرای طرح محدودیت ترددها گفت: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح محدودیت ترددها در ۲۵ مرکز استان از جمله استان البرز و شهرکرج آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با صدور دستور استاندار محترم و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، از لحظه اجرای این طرح، شاهد حضور پر رنگ عوامل انتظامی و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

قاسم پور در ادامه از مردم خواست تا قوانین را رعایت کنند و افزود:  از عموم هموطنان می‌خواهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تابع قوانین باشند تا بتوانیم به نحو اثر بخشی با اعمال محدودیت‌ها از  شرایط فعلی این بیماری عبور کنیم.

معاون استاندار این نکته را هم خاطرنشان کرد که در اجرای طرح محدودیت ترددها، البرز و تهران به صورت یکپارچه دیده شده‌اند و در مبادی ورودی و خروجی البرز و تهران کنترل‌ها توسط نیروهای پلیس راهور تداوم دارد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه‌های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می‌شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌های استان البرز نیز بیان کرد: در این رابطه هم تابع تصمیمات ملی هستیم و البته تا رسیدن به شرایط عادی،  شاهد اجرایی شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز و شهر کرج خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۴ ۲۰:۵۸

اتفاقا پنج شنبه ها قبلا تعطیل بود مشکل اصلی گرانی آلودگی تورم اینها هستن دنبال چی می گردید

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۴ ۲۱:۳۴

چرا اداره انتقال خون البرز شامل بخشنامه فوق نمیشود؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۵ ۰۰:۲۳

آیا شما اصلا اطلاعی راجع به بانک‌های تهران دارید؟ آیا خبر دارید که خیلی وقت پنجشنبه ها در بانک‌های تهران 50 درصد پرسنل سر کار می روند و در حال حاضر شیفت بندی در بانک‌های تهران در حال اجرا است؟