• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99081106989

پورابراهیمی:

اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه بی پاسخ نمی ماند

اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه بی پاسخ نمی ماند

ایسنا/کرمان دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پیام تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم محمد مصطفی گفت دشمنان اسلام نمیتوانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را خاموش کنند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

               《به نام خدا》

هفته مبارک وحدت، یادگار هوشمندانه و ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فصل‌ الخطاب و حجتی است که با انوار درخشان خود، هم روشنگر و راهنمای مسیر مسلمانان جهان است و هم بر چهره کریه دشمنان کینه‌ توز و قسم خورده دین مبین اسلام راه می‌بندد.

هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند.

اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی، نیاز دارد.

متاسفانه یکبارِ دیگر توهینِ نشریه‌ای فرانسوی با افکار فاسد و ضد بشری  به ساحت مقدس آخرین و بهترین رسول رحمت، امین وحی و مردم ، پیامبر صلح و دوستی، مظهر اخلاق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی(ص)، قلب انسانهای آزاده و بیدار را جریحه دار کرد .

اهانت به پیامبر اسلام (ص) این عصاره ی خوبی ها و فضائل و اخلاق، بی حرمتی به همه ی ارزشهای انسانی و اخلاقی و تمامی پیامبران الهی(ع) و انسانهای وارسته و پاک است، بی شک این اهانتها برنامه ریزی شده و در راستای طرح هراس از اسلام و ارائه چهره ی غیر واقعی از اسلام رحمانی و هدایت گر است .

امّا بُهت آورتر از آن حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام موهن و توهین آمیز است که با طرحِ ادعای دروغین ، مبنی بر تلاش اسلام گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دلها و ذهن های فاسد نشات میگیرد، نه تنها خدشه ای به چهره ی نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) وارد نخواهد کرد بلکه به مانند دسیسه های گذشته، دشمنانِ اسلام ، رسوای عالم خواهند شد.

دشمنان اسلام بدانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) خاموش شدنی نیست.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) و دعوت مسلمانان به وحدت و خویشتن داری اعلام میدارم در کنار مردم مسلمان ایران و جهان و مجاهدان و فدائیان بیشمار پیامبر اسلام (ص) و غیرتمندانِ دین مدارِجوامع بشری با محکومیت شدید این اقدام توهین آمیز، از وزارت امور خارجه درخواست می نمایم که با جدیت برخورد با این اقدام وقیحانه را پیگیری کرده و ضمن احضار سفیر فرانسه اعتراض مردم ایران و آزادی خواهان جهان را به گوش حامیانِ این افراد غیرمنطقی و تفرقه آفرین و ظالم به آزادی بیان برساند .

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha