• یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99080401791
  • خبرنگار : 71457

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات ضد سعودی عضو فتح تبری جست

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات ضد سعودی عضو فتح تبری جست

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اظهارات عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درمورد عربستان و عادی سازی روابط، فقط بیانگر موضع شخصی او بوده و بیانگر موضع رسمی فلسطین نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که اظهارات عباس زکی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح که در تلویزیون المیادین مطرح شد، بیانگر موضع فلسطین نیست، چراکه این موضع اجازه اهانت به کشورها و شخصیت‌های حاکمیتی عربی را نمی‌دهد.

ریاست فلسطین بر عمیق بودن روابط برادرانه میان فلسطین و عربستان تاکید کرد که "همواره بر مبنای احترام و قدردانی متقابل میان دو ملت و دو رهبری بوده است".

زکی پیشتر گفته بود که تلاش‌هایی برای پایان دادن به نقش خاندان حاکم عربستان وجود دارد.

وی افزود که عربستان درک می‌کند که اگر روند عادی سازی را طی کند، کعبه یا مسجد النبی وجود نخواهد داشت و آینده‌ای تاریک وجود خواهد داشت.

عباس زکی در واکنش به عادی سازی سودان با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما امیدمان را هنوز از دست نداده‌ایم و معجزه‌ای خواهیم ساخت.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خواهان انتقام جویی از سودان هستند. ما اطمینان داریم که ملت سودان اجازه نخواهند داد عادی سازی به مراد و خواسته خود برسد. رهبرانی هستند که منتظر مدال‌های آمیخته شده با خون هستند.

عباس زکی اظهار کرد که سکوت برخی از کشورهای عربی در قبال عادی سازی، بیانگر تصمیم آنها برای در پیش گرفتن این مسیر و خیانت به تاریخ است.

وی ادامه داد: کسانی که ما را به قدرنشناسی متهم می‌کنند، باید میلیون‌هایی را به یاد آورند که برای مبارزه مردم فلسطین خرج کردند.

عباس زکی عنوان کرد: دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهوری آمریکا مزدوران خود را یکی پس از دیگری برملا می‌کند و آمریکایی‌ها می‌خواهند به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مدال بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha