• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99073022675
  • خبرنگار : 50339

فعالان رسانه ای حوزه ورزش در خاش تجلیل شدند

ایسنا/سیستان و بلوچستان در گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبرنگاران و فعالان رسانه ای و مجازی و روابط عمومی حوزه ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان تجلیل شدند.

مسافر شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان خاش با تاکید بر اینکه در این شهرستان به تشکیل سمن ها جهت ایجاد اشتغال و رفاه جوانان نیاز داریم گفت: در این حوزه هیچ گونه استقبالی در خاش صورت نمی پذیرد و مردم منطقه از مزایای تشکیل سمن ها و اعتبارات این بخش اطلاعی ندارند و ضرورت دارد، اصحاب رسانه زمینه حضور و ورود جوانان به این عرصه را فراهم کنند.

وی افزود: خاش در حوزه های گردشگری، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و غیره استعداد و ظرفیت های فراوانی دارد، بنابراین انتظار داریم مردم منطقه به فکر تشکیل سازمان های مردم نهاد باشند تا بتوانیم به تولید و اشتغال و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و غیره کمک کنیم.

شهنوازی اظهار داشت: بیمه ورزشکاران شهری و روستایی نیز احتیاج به همراهی فعالان عرصه رسانه ای داریم و امیدواریم با فرهنگ سازی بیمه ورزشی بتوانیم در نقاط مختلف شهرستان خاش اعتبارات لازم را جذب و در زمینه های ورزشی از سرمایه گذاری های دولتی بهره ببریم.

وی بیان کرد: حضور نماینده مردم خاش در فراکسیون ورزش و جوانان نیز فرصت خوبی است تا بتوانیم شاخص های ورزشی را در این منطقه ارتقاء دهیم و قطعا با حضور مقامات عالی ورزشی از دولت و فدراسیون ها به خاش شاهد رشد برنامه های ورزشی خواهیم بود و در این راستا لازم است مشکلات و کمبودها به نماینده مردم خاش در مجلس ارائه بشود.

در ادامه شماری از خبرنگاران خاش به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش نیز امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارزش به همراه حجت الاسلام محمدجواد رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ و شماری از فرماندهان این مرکز با حضور در اداره ورزش و جوانان با رئیس این اداره دیدار و از خدمات مسافر شهنوازی در حوزه ورزش شهرستان تقدیر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha