• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99072719901
  • منبع : نمایندگی مازندران

آغاز ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی در مازندران

آغاز ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی در مازندران

ایسنا/مازندران ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش صبح روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان ستادی و شهرستانی در ساری آغاز شد.

به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه ورزش صبحگاهی کارکنان و ورزشکاران بهمراه ویژه برنامه های مختلف مانند رژه موتورسواران، دوچرخه سواری و ورزش های باستانی در محوطه اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

حسن رنگرز مدیرکل وزش و جوانان مازندران در حاشیه این برنامه، با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی، ورزش را زبان بین المللی میان جوامع مختلف دانست و گفت : امیدوارم با پایان یافتن بحران شیوع کرونا، شاهد بازگشایی و رونق مجدد ورزش در این استان ورزشی باشیم.

وی جمعیت جوان استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سالی که منتهی به المپیک است باید از تلاش های صورت گرفته ورزشکاران استان در کسب سهمیه قدردانی نماییم، امید است شاهد موفقیت و کسب مدال های ارزشمند توسط این ورزشکاران باشیم.

رنگرز توسعه ورزش همگانی را از برنامه های مهم ورزش و جوانان استان دانست و بیان کرد: باید برنامه ریزی ها به سمتی سوق داده شود که در حوزه ورزش همگانی نیز مردم دسترسی آسانی به امکانات عمومی ورزشی داشته باشند و توسعه همه جانبه ورزش در دستور کار است.

*حضور مدیران دستگاه ورزش و جوانان در هنرستان تربیت بدنی

در ادامه رنگرز با همراهی معاونین و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به هنرستان تربیت بدنی ستارگان شمال رفته و زنگ ورزش را در این هنرستان به صدا در آورد.

وی در جمع ورزشکاران و محصلان رشته تربیت بدنی در این هنرستان گفت: اجرای چنین برنامه هایی با توجه به فقر حرکتی موجود در جامعه، موجب ایجاد انگیزه و نشاط و سلامتی در بین احاد مردم می شود .

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مازندران یک سوم مدال طلای المپیک را کسب کرد و از استعدادهای ناب در این حوزه برخورداراست، اظهارکرد:این استان در رشته های مختلفی فعال است و درصدد افزایش سرانه ورزشی برای گسترش بیش از پیش ورزش در همه ی لایه های مختلف جامعه هستیم.

*ادای احترام به مقام شهدا

ادای احترام به شهدای شهر فرح آباد شهرستان ساری یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در مرکز استان بود .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با همراهی معاونین و مسئولان شهرستانی و محلی، با حضور در گلزار شهدای شهر فرح آباد واقع در شمال شهرستان ساری، به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، وی در بازدید از سالن ورزشی در حال احداث این شهر در جریان مشکلات و معضلات تکمیل این پروژه ورزشی قرار گرفت و قول مساعد داد پیگیری لازم را برای تسریع در تکمیل این سالن چند منظوره ورزشی انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha