• شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99071913780
  • خبرنگار : 50088

شهردار تایباد:

تایباد نیاز جدی به راه‌اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد

تایباد نیاز جدی به راه‌اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان.جی دارد

ایسنا/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت بنزین و تک نرخی شدن آن مالکان خودرو از سوخت سی.ان.جی استقبال بیشتری کرده‌اند و با وجود اینکه شهروندان شهرهای کاریز و مشهدریزه نیز برای سوخت‌گیری از جایگاه CNG شهر تایباد استفاده می‌کنند نیاز است یک جایگاه دیگر نیز راه‌اندازی شود.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی حق مسلم شهروندان است تا از هزینه‌های گزاف جلوگیری کنند، افزایش قیمت بنزین مردم را روانه صف‌های طولانی جایگاه سوخت سی.ان.جی کرده و این عامل علاوه بر مشکلات روانی وقت افراد را هدر می‌دهد.

وی ادامه داد: استفاده مکرر از پمپ‌های گاز سبب خرابی و از کار افتادگی می‌شود که همین امر منجر به تعطیلی‌های پی در پی جایگاه شده و نارضایتی شهروندان را در بر دارد.

سیدالحسینی با توضیح اینکه قطعات پمپ‌های سوخت‌گیری تولید خارج می‌باشند، بیان کرد: مرمت و تامین قطعات فرسوده در جایگاه‌های CNG با وجود تحریم‌ها، کار پرهزینه و دشواری است و به دلیل اینکه جایگاه سوخت ملزم به رعایت نکات استاندارد است گاهی به دلیل عدم تامین قطعات مجبور به تعطیلی موقت جایگاه سوخت خواهیم شد.

وی مطرح کرد: برای رفع نیاز مردم در شرایط بحرانی اقتصادی راه‌اندازی یک جایگاه سی.ان.جی دیگر امری ضروری به شمار می‌رود و اگر چنانچه سرمایه‌گذاری در این زمینه قصد مشارکت و همکاری داشته باشد بی‌شک استقبال خواهد شد.

شهردار تایباد همچنین در ادامه با توجه به مسائل منتشر شده در فضاهای مجازی در خصوص المان‌ها و آب نماهای شهری اظهار کرد: بی‌شک زیبایی محیطی در شهر از وظایف شهرداری‌ها به شمار می‌رود و تمام اقداماتی که در این راستا صورت می‌گیرد با اخذ مجوزها و تایید مصوبات کمیسیون‌هاست.

وی توضیح داد: ساخت المان‌ها پس از طی کردن مراحل قانونی به پیمانکار تحویل داده می‌شود و در تمام این مدت کارشناسان شهرداری بر روند کار نظارت کامل دارند و چنانچه نواقصی در کار باشد از طریق کارشناسان به پیمانکار اعلام می‌گردد.

سیدالحسینی بیان کرد: از شهروندان توقع داریم در حفظ اموال عمومی تلاش بیشتری داشته باشند زیرا ضربه زدن به زیبایی شهر علاوه بر نابودی محیطی هزینه‌های گزافی را برای شهرداری در بر دارد.

شهردار تایباد همچنین در خصوص آبیاری فضای سبز در تایباد عنوان کرد: ۵۰ درصد آبیاری فضای سبز در این شهر  از طریق لوله گذاری با آب غیر شرب انجام می‌شود و در صدد آن هستیم تا ۵۰ درصد باقیمانده را نیز به این شبکه متصل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha