• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99071511600
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت:

نظارت بدون شفافیت امکان‌پذیر نیست

نظارت بدون شفافیت امکان‌پذیر نیست

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بدون شفافیت امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام مهدی باقری ظهر امروز (۱۵ مهرماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دیدگاه‌های نظام جمهوری اسلامی در مورد مناقشه قره‌باغ با توجه به همجواری و هم‌دینی با کشورهای همسایه، حفظ آرامش و ثبات است.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، قره‌باغ خاک اسلام است و حرمت خاک اسلام را دارد، تصریح کرد: هر کجا پای آمریکا باز شود، به دنبال فتنه‌انگیزی است و در موضوع قره‌باغ باید رسانه‌ها به سمتی بروند تا در کشور به وحدت فکری و گفتمان مشترک برسیم و جلوی شایعات گرفته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع دناپلاس عنوان کرد: من ثبت‌نام نکرده بودم و تعدادی از نمایندگان هم آن را پس دادند و در مجموع مقرر شد خودروها چهار سال به عنوان امانت در اختیار نمایندگان قرار گیرد و پس از پایان دوران نمایندگی به مجلس تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دو اولویت برای اقدامات در کشور تعیین کردند، یادآور شد: اقتصاد و فرهنگ این دو مولفه مهم هستند و فرهنگ یکی از ارکان مهمی است که مجلس تکلیف دارد برای آن برنامه‌ریزی کند.

باقری تصریح کرد: در گام دوم انقلاب بنا است که زیرساخت چهل سال فعالیت انقلابی دوم آماده شود و مقام معظم رهبری مطالبه انقلابی بودن مجلس را دارند. نمایندگان عمدتا با شعارهای انقلابی آمدند و باید مجلس و دولت انقلابی باشد. بنا است با نگاه انقلابی به سمت تولید و تعالی برویم تا کشور در رتبه‌های بالا قرار گیرد و به همین دلیل برخی با حاشیه‌سازی، ذهن مردم را علیه مجلس تخریب کنند.

وی بیان کرد: برای توسعه عدالت و تامین زیرساخت‌ها در همه مناطق و حوزه‌های انتخابیه، بنا داریم دفتر مجازی در طارم راه‌اندازی کنیم تا امور به شکل مستمر پیگیری و انجام شود و طارم ظرفیت‌های خوبی برای تقویت گردشگری و بوم‌گردی دارد.

این نماینده مجلس در مورد مخالفت برخی نمایندگان برای دادن رای اعتماد به وزیر صمت، عنوان کرد: وزیر انتخابی به نمایندگان اعتماد نکرد تا به ابهامات در خصوص اموال پاسخ دهد و برخی از نمایندگان هم به او رای اعتماد ندادند. به دنبال شفافیت در کل نظام هستیم و اگر شفافیت وجود نداشته باشد، نظارت امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha