• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99071410838
  • خبرنگار : 30054

۱۰ نکته طراحی کارت ویزیت املاک مسکن

۱۰ نکته طراحی کارت ویزیت املاک مسکن

طراحی و چاپ کارت ویزیت آنلاین برای معرفی کسب‌وکار بسیار مهم و اثرگذار است و نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن شماست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ بازار، اگر شما یک مشاور املاک هستید و به دنبال جلب مشتریان جدید و مراجعه مشتریان قبلی خود هستید. با طراحی و چاپ کارت ویزیت املاک می‌توانید موجب ترغیب و ارتباط موثر با مخاطب‌تان شوید. ما در این متن شما را با ۱۰ نکته تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت املاک مسکن آشنا خواهیم کرد.

 عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت مشاور املاک

کارت ویزیت به بیان خصوصیات شما و نوع فعالیت‌تان می‌پردازد به‌طوری که می‌توانید با طراحی کارت ویزیت مشاور املاک جذاب و پرمحتوا افرادی که به‌دنبال یک مشاور املاک مجرب می‌گردند را ترغیب نمایید تا به مجموعه‌ی شما مراجعه نماید.

بهتر است کارت ویزیتی که طراحی می‌کنید شامل اطلاعات تماس مانند شماره تماس، آدرس پستی، شبکه‌های اجتماعی، آدرس سایت و نام برند شما باشد. در کارت ویزیت سعی کنید اسم خودتان را نیز ذکر نماید تا دسترسی مشتری به شما راحت‌تر باشد. توجه داشته باشید که جنس کارت ویزیت نیز در جلب‌نظر کاربران‌تان موثر است به‌طور مثال با چاپ کارت ویزیت کتان می‌توانید کارت خود را تاثیرگذارتر نمایید.

 با اینکه فروش املاک و مستغلات یک تجارت حضوری است، داشتن کارت ویزیت متفاوت، جالب و اثرگذار می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز نماید. در طراحی کارت ویزیت توجه کنید که از فضای کمی که دارید نهایت استفاده را نمایید و اطلاعات دسترسی و جذابیت‌های بصری را در کنار هم و در تعادل با هم در کارت بگنجانید.

یک نکته‌ی مهم این است که همیشه کارت ویزیت خاص خود را در دسترس قرار دهید تا در صورت لزوم به سرعت بتوانید از آن استفاده کنید. زیرا شما هرگز نمی‌دانید که چه زمانی با یک مشتری فوق‌العاده مواجه می‌شوید.

 نکات طراحی کارت ویزیت مسکن

۱. تمام راه‌های دسترسی را قرار دهید

بنابراین مشتری به هر طریقی که برایش امکان‌پذیر است به شما مراجعه نماید. همچنین می‌توانید از یک QR کد استفاده کنید تا مشتریان بتوانند آن را اسکن کرده و به وب‌سایت شما منتقل شوند.

۲. با استفاده از تصاویر مرتبط کارت را رنگارنگ کنید

با استفاده از تصاویر مرتبط و رنگ‌بخشی به کارت که با لوگوی شما نیز مطابقت دارند می‌توانید مخاطب را جذب کنید. تاثیر استفاده از رنگ‌ها در جلب‌توجه مخاطب از نظر روانشناسی اثبات شده است.

۳. طراحی به‌گونه‌ای که با یک نظر فعالیت شما مشخص شود

باید به‌گونه‌ای از المان‌ها و نمادهای مسکن و املاک استفاده نمایید که مشتری بدون نیاز به خواندن مطالب روی کارت متوجه شود شما مشاور املاک هستید.

۴. طراحی ساده و لوکس

با طراحی ساده و جذاب می‌توانید نظرات بیشتری را به خود جذب نمایید. آیا می‌دانستید ۷۲٪ از افراد براساس کیفیت کارت ویزیت بازرگانی‌تان حرفه­ای بودن شما را قضاوت می‌کنند. بنابراین اگر کارت بی‌کیفیتی را طراحی نمایید بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

۳۹٪ از مشتریان نیز با شرکتی که کارت ویزیت­شان مورد علاقه‌ی آنها نیست تجارت نمی‌کنند. بنابراین کارت ویزیت در داشتن مشتریان بالفعل بسیار اهمیت دارد.

۵. تصویر اضافه کنید

دنیای املاک و مستغلات یک صنعت شخصی است. شما هر روز با مشتری ملاقات می‌کنید پس لازم است بتوانید با آنها رابطه برقرار کنید.

می‌توانید با افزودن تصویری از خودتان به کارت ویزیت، ارتباط با مشتری‌تان را زود شروع کنید. این نه تنها به مشتریان کمک می‌کند که شما را به خاطر بسپارند بلکه باعث می‌شود مشتری به شما اعتماد بیشتری پیدا کند.

۶. از کارت با جنس‌های مختلف استفاده نمایید

شما می‌توانید براساس نوع کارتان از کارت ویزیت با جنس‌های مختلفی مانند فلز، پلاستیک، چوب ، فولاد ضدزنگ، نمد ، پارچه و ... استفاده نمایید تا به کاربر حس متفاوت دهید.

به‌طور مثال در فروش املاک روستایی می‌توانید از کارت ویزیت با جنس چوب و برای فروش کارخانه نساجی از کارت ویزیت با جنس پارچه استفاده نمایید.

۷. از رنگ طلایی استفاده کنید

می‌توانید برای افزایش میزان اثربخشی کارت ویزیت خود از طراحی سفید با لبه‌های طلایی براق استفاده نمایید تا تجملات بیشتری به کارت ببخشید و به این ترتیب برجسته‌تر از سایر کارت‌ها شوید.

۸. نکات مهم را بیان کنید

می‌توانید از پشت کارت برای درج نکات ساده و کاربردی در انتخاب یک ملک مناسب یا سایر مطالبی که مشتریان‌تان را بیشتر درگیر می‌کند استفاده نمایید

۹.کارت خود را به کوپن تبدیل کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق دیگران به استفاده از کارت شما این است که کد تخفیف برای دارنده‌ی کارت در نظر بگیرید. حتی اگر در این زمان هم به کارت شما نیازی نداشته باشند، برای استفاده از تخفیف کارت را نزد خود برای مراجعات بعدی نگاه می‌دارند.

 ۱۰. استفاده از تکنیک‌ها و برش‌های متفاوت

با خیال راحت سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف طراحی را تجربه کنید تا به کارت شما جلوه دهد. روزهایی که کارت‌های بازرگانی به‌طور یکنواخت مستطیل شکل بودند، گذشته است. امروزه می‌توان کارت‌های خود را تقریباً به هر شکلی که می‌خواهید چاپ کنید.

کلام آخر

از آنجایی ‌که چاپ کارت ویزیت مسکن می‌تواند نماینده و معرف برند املاک شما و نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن­تان نزد مشتری است باید برای موفقیت و برندسازی از آن استفاده نمایید. پس باید به کیفیت طراحی و چاپ آن اهمیت فراوانی بدهید. مجموعه‌ی چاپ بازار با داشتن متخصصین و طراحان حرفه‌ای با سابقه‌ی درخشان در این عرصه و با مجهز بودن به دستگاه‌های چاپی پیشرفته دیجیتال و افست می‌تواند شما را در برآورده کردن اهداف‌تان یاری برساند و کارت ویزیت خلاقانه، یونیک و با کیفیت بالا را طراحی و چاپ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha