• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99070907240
  • خبرنگار : 71049

چهارمین اجلاس بین الملل همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

رویوران: جایگاه والای فلسطین با عادی سازی روابط مخدوش نمی شود

رویوران: جایگاه والای فلسطین با عادی سازی روابط مخدوش نمی شود

یک کارشناس مسائل فلسطین اظهار کرد فلسطین در وجدان مردم آزاده دنیا جایگاه ویژه دارد و اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی برای عادی سازی روابط نمی تواند این جایگاه را تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، حسین رویوران عصر روز چهارشنبه در چهارمین اجلاس بین الملل همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، یادواره شهید محمد الدوره، با اشاره به عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم اسرائیل گفت: دنیای سیاست بر اساس نیازهای آنی و احساسی نیست و قطعا نیازهای استراتژیک در میان است که چنین تحولی و آشکار سازی در روابط اتفاق افتاده است. امارات و بحرین همیشه در سمت اسرائیل بودند و در بخش های ورزشی، سیاسی و غیره رفت و آمد وجود داشت. اما در نظام بین الملل تحولی در حال اتفاق است.

این کارشناس مسائل فلسطین ادامه داد: نه امارات و نه بحرین قدرت بزرگی نیستند که بتوانند اسرائیل را در منطقه بالا بیاورند. و اسرائیل هم چندان وقعی به این دو کشور نمی گذارد. آنچه امروز شاهدش هستیم یک پروژه است و هدفشان این است که ایران را تهدید کنند و ما باید مقاومت کنیم و بدانیم که مقاومت قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: این تحولات سطحی و زودگذر است و مردم قطعا این خیانت ها را قبول نمی کنند.

همچنین حسین کنعانی مقدم در چهارمین اجلاس بین الملل همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، یادواره شهید محمد الدوره، گفت: 73 سال از جنایت رژیم صهیونیستی می گذرد. تا کنون 4 هزار کودک به شهادت رسیده اند و 45 هزار نفر جانباز و 50 هزار بازداشت داشتیم.
او افزود: ضمن حمایت از کودکان به دنیا بگوییم که رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان به جنایت ادامه می دهد. ایجاد دادگاه نظامی و استفاده به عنوان سپر انسانی بزرگترین جنایت را مرتکب شده است. این اجلاس ها جا داد شلاقی باشد بر پیکره خواب مدافعان حقوق بشر در دنیا.
جای تاسف است همه کسانی که می توانند قدمی در این راه بردارند و قلم بزنند، وارد این عرصه نمی شوند به ویژه سلبریتی ها که در این عرصه ساکت هستند.
وی پیشنهاد داد که جمعی از وکلای خارجی و داخلی را در ایران جمع کنیم و دادگاه علنی در ایران ایجاد کنیم و اسناد جنایت علیه کودکان فلسطینی را به دادگاه های بین المللی بدهیم تا شرایط دادگاهی و مجازات سران رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha