• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062519262
  • خبرنگار : 30054

خرید سرور مجازی ایران با تحویل آنی

خرید سرور مجازی ایران با تحویل آنی

بدون شک یکی از مشکلاتی که موقع خرید سرور مجازی با آن روبرو شدید،مدت زمانی است که برای دریافت سروری که سفارش دادید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام مبین هاست، در واقع خرید سرور مجازی ایران با تحویل آنی یکی از بالاترین مزیت های یک ارائه دهنده سرور مجازی می باشد. در این متن می خواهیم در این مورد توضیحاتی را اشاره کنیم.

سرورهای اختصاصی عموما بر چند نوع مجازی سازی می شوند. به این صورت که وقتی یک سرور در دیتاسنتر قرار می گیرد و آماده ارائه می شود، میتوان آن را با مجازی سازی Vmware ، و یا مجازی سازی KVM، و یا مجازی سازی XEN، همچنین مجازی سازی Hyper-V و غیره، مجازی سازی کرد.

در بالا به چندی از مجازی سازی های معروف اشاره شد که تعداد دیگری از مجازی ساز ها وجود دارند که به اشاره کردن آنها به این دلیل که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد خاصی دارند، صرف نظر کردیم.

حال مقدمه ای در خصوص سرور اختصاصی ایران می پردازیم:

سرور در واقع یک کامپیوتر قدرتمند هست که بصورت ۲۴ ساعته روشن می باشد و دارای اینترنتی پرسرعت و پورت بسیار قدرتمند می باشد. سرور اختصاصی باتوجه به موارد دارای کانفیگ های مختلفی میدباشند.

به عنوان مثال سرور اختصاصی که برای پشتیبان گیری و یا برای آماده سازی وب سایت و یا سرور بورس می باشد در  میزان و نوع حافظه، پردازنده و هارد تفاوت هایی با هم دارند.

 این سرورها در مکان های ویژه ای که دارای شرایط خاصی هستند بنام دیتاسنتر قرار می گیرند. این دیتاسنترها در نقاط مختلف کشور قرار دارند. از دیتاسنترهای مهم ایران می توان به دیتاسنتر برج میلاد، دیتا سنتر زیرساخت، دیتاسنتر پارس آنلاین، دیتاسنتر آسیاتک، دیتاسنتر تبیان و دیگر دیتاسنترها اشاره نمود.

شرکت مبین هاست یکی از قوی ترین ارائه دهنده های سرور اختصاصی ایران  و سرور مجازی ایران در بهترین دیتاسنترهای تهران است که دارای تعداد زیادی سرور اختصاصی با تجهیزات قدرتمند جهت ارائه به مشتریان خود می باشد.

خب تا اینجا با سرور اختصاصی ایران آشنا شدیم؛

حالا سوال اینجاست که چگونه یک سرور می توانید بصورت خودکار، یک سرور مجازی را آماده کند؟

به عنوان مثال وقتی یک سرور اختصاصی ایران آماده سرویس دهی شده  و در دیتاسنتر قرار گرفت، باید با کانفیگ و تنظیماتی به مجازی سازی های نام برده متصل گردد، که این کار نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد که شرکت مبین هاست با بکارگیری افراد متخصص در این امر به خوبی موفق بوده است.

و پس از اینکه یک کاربر سفارش سرور مجازی را دهد، مجازی ساز بتواند بخوبی سرور مجازی ایران را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهد.

همچنین مجازی ساز بایستی بسیار قدرتمند باشد و دارای امکانات بسیاری باشد و بخوبی کانفیگ شده باشد تا بتواند خدماتی از قبیل: خاموش روشن کردن سرور، تعویض سیستم عامل، مشاهده میزان مصرف پهنای باند و دیگر موارد مورد نیاز کاربر را برآورده کند.

مجازی ساز سرور مجازی ایران شرکت مبین هاست دارای بروزترین و کامل ترین تکنولوژی روز دنیا و با امکانات کامل می باشد که تمام نیازهای مشتری را از اولین مرحله تا پشتیبانی کاملا برطرف کرده و تبدیل به یکی از بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی ایران شده است.

در واقع یکی از نقاط قدرتمند شرکت مبین هاست همین مجازی ساز پیشرفته می باشد که نظر مشتریان را به خودش جلب کرده است.

در صورتی که نیاز مشاوره در جهت خرید سرور مجازی ایران با تحویل آنی دارید می توانید با بخش پشتیبانی شرکت مبین هاست در هر زمان تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha