• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99062417973
  • خبرنگار : 71496

جهاد اسلامی: هنوز فرصت برای رهایی از توافق ننگین اسلو وجود دارد

جهاد اسلامی: هنوز فرصت برای رهایی از توافق ننگین اسلو وجود دارد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، برای رهایی از سنگینی بار توافقنامه اسلو و کنار زدن صفحه تاریک آن که عامل بحرانی شدن روابط داخلی و عقبگرد سیاسی و حرکت شتابان برخی کشورهای عربی به سوی آغاز روابط با دشمن صهیونیستی است، هنوز فرصت وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد امضای "توافقنامه ننگین اسلو" اعلام کرد: این توافق زوال خطرناکی را ایجاد کرد که مساله فلسطین به موجب آن هزینه سنگینی را متحمل شد و دشمن صهیونیستی نیز از آن به عنوان پوششی برای یهودی‌سازی، شهرک‌سازی‌ها و عادی‌سازی محرمانه استفاده کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اسلو موجب از دست رفتن بسیاری از دستاوردهایی شد که مردم فلسطین آنها را محقق کرده بودند، این توافق در کنار تلاش‌های متعددی که برای تدفین مقاومت انجام می‌شوند، مسیر آزادسازی را تنگ کرد.

جهاد اسلامی تاکید کرد: الگوی مقاومت همه جانبه که در انتفاضه مسجدالاقصی نمایان شد، ضامن اصلاح کل روند سیاسی از جمله مقابله با طرح‌های الحاق استعماری، پایان محاصره ظالمانه و مقابله با طرح خیانتی است که تحت عنوان عادی‌سازی و برقراری روابط با دشمن صهیونیستی انجام می‌شود.

این جنبش با تاکید دوباره بر موضعگیری ثابت خود در حمایت از فلسطین از بحر تا نهر (از بحر المیت تا رود اردن) علیت این موضعگیری را بی فایده بودن هر گونه طرحی دانست که برای صهیونیستها در حتی یک وجب از خاک فلسطین حق قایل شود.

جهاد اسلامی در ادامه حمایت از موضعگیری ملی، جامع و یکپارچه جهت مقابله با طرح خیانت و نیز عدول از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

جهاد اسلامی در پایان این بیانیه نیز با ادای احترام به اسرای مقاوم فلسطین در زندان‌های اشغالگران و ساکنان قدس، غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۴۸ و فلسطینی‌های ساکن اردوگاه‌ها و سایر فلسطینی‌های پراکنده در سراسر جهان از آنها خواست به سرزمین خود بازگردند و از مردم فلسطین خواست در تظاهرات علیه طرح‌های خیانت در تاریخ ۱۵ سپتامبر، تاریخ اعلام شده برای امضای توافقنامه‌های ننگین امارات و بحرین با دشمن صهیونیستی شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha