• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99062216595
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

در بازدید معاون فرهنگی وزارت بهداشت از سامانه 4030 مطرح شد

پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه 4030

پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه 4030

با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت با همراهی دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بازدید از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ از زحمات کاربران این سیستم قدردانی کردند.

گفتنی است، "سامانه ۴۰۳۰ " از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور "پاسخگویی به نیازهای عموم جامعه در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف بیماری کووید ۱۹" و "کاهش اضطراب مردم" توسط وزارت بهداشت و با همکاری وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه‌اندازی شد. 

این سامانه از پنجم‌اسفند ماه سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و کادر درمانی با آن همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است این سامانه تاکنون پاسخگوی بیش از ۲۰ میلیون تماس درباره بیماری کرونا و نگرانی‌های عمومی مرتبط با آن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha