• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99061914033
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبرداد:

آمادگی سپاه قائم برای تکمیل پروژه های ناتمام در مناطق محروم

آمادگی سپاه قائم برای تکمیل پروژه های ناتمام در مناطق محروم

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از آمادگی سپاه استان برای تکمیل پروژه های ناتمام مناطق محروم خبر داد.

‍ سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با معاون عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، به عنوان بازوی انقلاب، درکنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد.سپاه با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی نماید.‌
 
وی با بیان اینکه در استان سمنان تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد اضافه کرد: این‌هم افزایی خوب، سبب انجام امور به بهترین شکل می شود. 

سردار دامغانی به اقدامات صپاه استان در حوادث و بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: در سال‌های اخیر ، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه ، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا سپاه قائم آل محمد( عج) استان سمنان نیز، با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.

وی همچنین افزود: سپاه استان، در سیل استان لرستان نیز به عنوان‌ نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا سمنان به عنوان اولین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام‌ کرد. 

 فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که این مهم نشان از هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد . 
 
وی با بیان اینکه از بدو شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد اظهار کرد: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر نشان از هم افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی دارد.

دامغانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث کنترل و مقابله با کروناویروس، همه ی مجموعه های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند و شاهد بودیم که این بیماری، با وجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز متاثر از آن بود، آسیب های حداقلی را در  استان ایجاد کرد .

وی به تداوم فعالیت های عمرانی در هنگامه تحریم و کرونا پرداخت و افزود: اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن بست رسیدن کشور، نظام و دولت می شود.
 
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه در امر سازندگی کشور، هیچگاه نگاه اقتصادی به پروژه ها نداشته گفت: سپاه قائم استان در راستای محرومیت زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کند.‌
  
وی ادامه داد: یکی از رویکرد های اساسی سپاه در سالهای اخیر، محرومیت زدایی است و لذا این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه های عمرانی کشور و استان ایفای نقش کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha