• جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99061410106
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

سلامت دانش آموزان هم‌اندازه آموزش ارزش دارد

سلامت دانش آموزان هم‌اندازه آموزش ارزش دارد

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: سلامت دانش آموزان به همان اندازه که آموزش ارزش دارد، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه (این هفته- ۱۴ شهریور ماه) در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: امسال ماه محرمی پرشوری داشتیم و علیرغم مشکلاتی که وجود داشت هیئتی ها همراه با مسئولان به خوبی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را گرم نگه داشتند.

وی با تقدیر از ستاد مقابله با کرونا شهرستان اردستان، افزود: با برنامه ریزی هایی که پیش از ماه محرم در ستاد شهرستان صورت گرفت، خوشبختانه در طول عزاداری امسال مشکل خاصی نداشتیم.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان با اشاره به بازگشایی مدارس از روز شنبه، گفت: نظام آموزشی نباید تعطیل شود، اما سلامت دانش آموزان هم نباید نادیده گرفته شود، امیدواریم مسئولان مربوطه تدبیری بیندیشند تا هم خانواده ها از حضور دانش آموزان خود در مدارس به آرامش برسند و هم به موضوع آموزشی کشور ضربه ای وارد نشود.

دهشیری با بیان اینکه سلامت دانش آموزان به همان اندازه که آموزش ارزش دارد، باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: باید تمهیدات لازم را اندیشید و با کرونا زندگی کرد، چراکه کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی، عاطفی، فرهنگی، اقتصادی و ... آسیب زننده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های اهالی رسانه شهرستان اردستان در جهت پوشش خبری و مراسم عزاداری دهه اول محرم، گفت: اصحاب رسانه در ایام کرونا با اطلاع رسانی که انجام دادند، نقش بسزایی در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا داشتند.

امام جمعه اردستان با اشاره به توافق کشور امارت و اسرائیل و پرواز اولین هواپیما صهیونیست ها به منطقه، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام و هم به ملت‌های عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد. مردم آمریکا در خیابان های کشور خود شعار علیه دولت آمریکا می دهند که نشان از فروپاشی این دولت و صهیونیست ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha