• پنجشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99061309609
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از پروژه‌های توسعه‌ای درمیان

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از پروژه‌های توسعه‌ای درمیان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل بنیاد علوی که به منظور بررسی روند اجرای مفاد سند توسعه درمیان به این شهرستان سفر کرده از طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط بازدید کرد.

محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد علوی به همراه میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جریان بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های مشارکتی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان در مراسم کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای نوغاب حضور یافت.

به گزارش ایسنا، این کتابخانه با مشارکت بنیاد مستضعفان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با هزینه کرد ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث می‌شود.

مدیر عامل بنیاد علوی به عنوان مجری تکمیل سوله ورزشی نوغاب از این پروژه نیز که قرار است با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری برسد، بازدید کرد.

از دیگر پروژه‌های ورزشی معین برای این بازدید، نصب چمن مصنوعی در شهر طبس مسینا، محله‌های آسیابان و درخش شهر قهستان و روستاهای درمیان، تخته جان، آنیک، منصورآباد، دستگرد، براندود و کوشکک بود که با مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان اجرایی خواهد شد.

حضور در محل اجرای پروژه مبلمان شهری اسدیه نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود. این پروژه در قالب دو فاز اجرای زیرسازی و آسفالت ۳۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع معابر شهری و ایجاد بوستان وحدت(شهدای گمنام) تعریف شده و با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

همچنین در ادامه این بازدیدها، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرعامل بنیاد علوی در مرحله دوم رزمایش مواسات شهرستان درمیان حضور یافت.

در این رزمایش با هزینه کرد بیش از ۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان، بسته‌های معیشتی برای توزیع بین اقشار آسیب پذیر تأمین شده است.

در این مرحله از رزمایش مواسات شهرستان درمیان، 9 هزار و ۴۲۴ بسته غذایی، 2 هزار بسته بهداشتی، 10 هزار پرس غذای گرم، 2 هزار و 310 کیلوگرم گوشت خام و ۸۰ بسته لوازم التحریر تأمین شده است.

هزینه مورد نیاز برای تهیه این بسته‌ها با مشارکت و همراهی بنیاد علوی، سپاه پاسداران و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأمین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha