• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99061209128
  • خبرنگار : 50223

استاندار:

۱۵ شهریور کلاس درس مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری و غیرحضوری برگزار می شود

۱۵ شهریور کلاس درس مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری و غیرحضوری برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام ستاد کرونای استان، در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کلاس‌های درسی بصورت غیرحضوری، نیمه حضوری و حضوری برگزار می شود.

حسین کلانتری در نشست مدیرکل، معاونین و رؤسای آموزش و پرورش و در حاشیه اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور در یاسوج با بیان اینکه ۱۵ شهریورماه کلاس درس مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد حضوری و غیرحضوری برگزار می شود،  افزود: با توجه به وقفه ایجاد شده در سال تحصیلی گذشته وشرایط ویژه کرونایی ضرورت دارد در مناطق با وضعیت سفید اولیاء ومعلمان با مشارکت وهمراهی فعالیت کلاس های حضوری را آغاز کنند.

وی اظهارکرد: باید متناسب با فرهنگ بومی منطقه برنامه ریزی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نقشه راه آموزش وپرورش سند تحول بنیادین است وباید برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در موضوع تعلیم وتربیت پیمان عملی ببندیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این نشست گفت: مردم، مربیان و دستگاه های اجرایی مشارکت کنند تا وقفه ایجاد شده در زمینه های آموزشی و پرورشی ترمیم و جبران شود.

وی اظهارکرد: خانواده ها در موقع استفاده فرزندان از فضای مجازی در آموزش مراقب آسیب های این فضا باشند. وظیفه مربیان نیز در این زمینه سنگین تر شده است.

حسینی افزود: با فضاسازی تبلیغی، فرهنگی در زمینه جایگاه و مقام معلم فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بیش از ۹۵درصد شرایط برای بازگشایی مدارس استان در سه حالت حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: با توجه به وجود بیش از ۴۳درصد مدارس ابتدایی زیر۱۰نفر جمعیت مدارس، در مناطق با وضعیت سفید مدارس بصورت حضوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha