• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061208727
  • خبرنگار : 30054

۱۶ نکته طراحی کارت ویزیت وکالت

۱۶ نکته طراحی کارت ویزیت وکالت

در دنیای مدرن امروزه برای حرفه‌ای بودن و جذب مخاطب باید برخی ویژگی‌ها را داشت.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ بازار، از آنجا که مراودات روزانه با مشتری‌ها بسیار زیاد شده، طراحی و چاپ کارت ویزیت یکی از موارد حرفه‌ای بودن است. یکی از مشاغلی که مراجعان زیادی دارد شغل وکالت است و از آنجایی که این شغل بسیار رقابتی است نیاز به طراحی کارت ویزیت وکالت بسیار زیاد شده است. 

چاپ و طراحی کارت ویزیت وکالت نه تنها مفید است بلکه برای جذب مشتری‌ها بسیار لازم و ضروری است.

از آنجایی که کارت ویزیت‌ها ابزاری کاربردی هستند که به دلیل اندازه‌ی مناسب‌شان در کیف پول و جیب جا می‌شوند می‌توانید همه‌جا همراه خود ببرید و در زمان لزوم از آنها استفاده نمایید.

با چاپ کارت ویزیت‌های ساده و در عین حال قدرتمند می‌توانید ابزاری بسیار تاثیرگذار برای ارتقا مشاغل و افزایش شمار مشتریان خود داشته باشید.

به‌همین علت باید اطلاعات کاربردی مانند نام، شماره تماس، آدرس سایت و...  را در اختیار مخاطب خود قرار دهید  تا امکان دسترسی به‌ آسانی برای مخاطب فراهم شود و برای استحکام بیشتر کارت ویزیت را چند لایه چاپ نمود. با چاپ کارت ویزیت لمینت علاوه بر استحکام تأثیر بصری بیشتری به کارت خواهد داد.

چرا وکلا باید کارت ویزیت داشته باشند؟

از آنجا که وکلا روزانه با مشتریان بسیاری سر و کار دارند و در حیطه‌ی شغلی آنها رقابت بسیار زیاد است بنابراین باید برای جذب بیشتر موکل نیاز به طراحی کارت ویزیت وکالت است.

معمولا بسیاری از وکلا به بازاریابی توجه‌ای ندارند و به این نکته توجه نمی­ کنند که با طراحی و چاپ کارت ویزیت خیره­‌کننده و خلاقانه می‌توانند بیشترین میزان اثرگذاری را داشته باشید.

پس می‌توان گفت کارت ویزیت لازم است زیرا:

. بهترین و ارزان ­ترین راه برای بازاریابی است.

. با اندازه‌­ی مناسبی که دارد به‌راحتی قابل حمل است.

. با داشتن طراحی خلاقانه و خاص در ذهن مخاطب تثبیت شوید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

برای داشتن یک کارت ویزیت خوب، باید یکسری اصول را رعایت نمود. در ادامه به بررسی مهمترین اصول طراحی کارت ویزیت وکالت اشاره می‌­کنیم.

در ابتدا لازم به‌ذکر است برای چاپ و طراحی کارت ویزیت وکالت در هر کشوری یکسری قوانین وجود دارد که جهت جلوگیری از نقص قوانین باید آنها را رعایت نمود.

۱. اطلاعات ضروری و حقیقی را در کارت خود درج نمایید 

• از لوگوی خود استفاده نمایید

از لوگوی خود روی کارت ویزیت­تان استفاده نمایید. دقت داشته باشید اگر لوگوی شما بسیار پیچیده است بهتر است در کارت ویزیت خود از آن استفاده ننمایید.

. آرم و نام شرکت

. اسم شما

. عنوان شما

. اطلاعات تماس (آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل)

. آدرس وب سایت

. شعار شرکت یا نشانه‌های دیگری از آنچه که تجارت شما می‌فروشد یا انجام می‌دهد

۲. اجتناب از ارتباطات دروغین یا گمراه ­کننده 

اطلاعات درج شده در کارت وکالت باید کاملا درست باشد به‌عنوان مثال اگر متخصص در زمینه­ ی کاری هستید باید در کمال صداقت آن را بیان نمایید.

. دفتر مجازی را ذکر ننمایید.

چنانچه شما در دفتر مجازی کار می‌کنید از عنوان کردن آن در کارت ویزیت‌تان اجتناب نمایید.

۳. آن را حرفه‌ای نمایید

از رنگ‌های جسورانه، تیره و خطوط محکم استفاده نمایید تا در ذهن مشتری حرفه‌ای بودن و مهارت خود را نشان دهید.

۴. از رنگ‌های تیره و روشن استفاده نمایید

استفاده ازکارت ویزیت‌های تیره و روشن (دورنگ) باعث ایجاد یک نگاه منسجم و تقویت برند تجاری می‌شود.

۵. از المان‌های سنتی دوری کنید

لازم نیست در هنگام طراحی کارت ویزیت وکالت از المان‌های سنتی استفاده کنید. امروزه مردم بیشتر به‌دنبال طراوت در بازاریابی هستند و به طرح‌های غیرسنتی بیشتر توجه می‌کنند. 

۶. از پس‌زمینه‌ی بصری جذاب استفاده نمایید

کارت ویزیت‌های رنگی با پس‌زمینه‌های طرح‌دار یک دید بصری جذاب ایجاد می ­کنند.

۷.  طرحی استفاده نمایید که در یک نگاه با مشتریان­تان صحبت کنند

از طرح‌هایی استفاده نمایید که با یک نظر مخاطب پی به زمینه­ی کاری شما ببرد. بیشتر سعی کنید کارت ویزیت خاص و خلاقانه باشد.

۸. استفاده از تایپوگرافی

در صورتی‌ که مایل به استفاده از تصویر روی کارت ویزیت خود نیستید یک ایده کاربردی استفاده از تایپوگرافی است .

۹. آن را حرفه‌ای نمایید

از رنگ‌های جسورانه، تیره و خطوط محکم استفاده نمایید تا در ذهن مشتری حرفه‌ای بودن و مهارت خود را نشان دهید.

۱۰. از رنگ­های تیره و روشن استفاده نمایید

استفاده ازکارت ویزیت‌های تیره و روشن (دورنگ) باعث ایجاد یک نگاه منسجم و تقویت برند تجاری می‌شود. 

۱۱. از المان‌های سنتی دوری کنید

لازم نیست در هنگام طراحی کارت ویزیت وکالت از المان‌های سنتی استفاده کنید. امروزه مردم بیشتر به دنبال طراوت در بازاریابی هستند و به طرح‌های غیرسنتی بیشتر توجه می­ کنند.

۱۲. از پس‌زمینه بصری جذاب استفاده نمایید

کارت ویزیت ­های رنگی با پس‌زمینه‌های طرح‌دار یک دید بصری جذاب ایجاد می‌کنند.

۱۳. طرحی استفاده نمایید که در یک نگاه با مشتریان‌تان صحبت کنند

از طرح‌هایی استفاده نمایید که با یک نظر مخاطب پی به زمینه‌ی کاری شما ببرد .بیشتر سعی کنید کارت ویزیت خاص و خلاقانه باشد.

۱۴. استفاده از تایپوگرافی

در صورتی‌ که مایل به استفاده از تصویر روی کارت ویزیت خود نیستید یک ایده کاربردی استفاده از تایپوگرافی است.

۱۵. استفاده از رنگ‌های معنی‌دار 

در کارت ویزیت‌های وکالت بیشتر از رنگ‌هایی مانند قرمز که نشانه‌ی قدرت و شجاعت است استفاده می‌کنند.

۱۶. به جنس کارت ویزیت توجه نمایید

یکی از مسائل مهم در دید مشتریان استفاده از کارت ویزیت با کیفیت نشانه‌ی حرفه‌ای بودن است.

کلام آخر

با توجه به نکاتی که در این متن عنوان شد می‌توان کارت ویزیت وکالت جذاب و با کیفیتی را طراحی نمود.

اما باید به این نکته توجه شود که طراحی کارت ویزیت کارآمد چندان کار آسانی نیست پس بهتر است برای داشتن یک کارت ویزیت تاثیرگذار کار طراحی و چاپ کارت ویزیت را به یک شرکت حرفه‌ای مانند چاپ بازار بدهیم.

شرکت چاپ بازار با داشتن متخصصان حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند به شما در داشتن یک کارت ویزیت وکالت حرفه‌ای و باکیفیت کمک نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha