• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060504506
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد

فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد

ایسنا/سمنان فرماندار دامغان از افتتاح 94 پروژه عمرانی و اقتصادی پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد.

علی اصغر مجد در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت امسال 94 پروژه از سوی ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان با صرف اعتبار یک‌هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال در دامغان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۷۶ پروژه از این طرح ها، پروژه های عمرانی هستند که با ۶۵۳ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال اعتبار افتتاح شدند ادامه داد: همچنین ۱۸ طرح سرمایه‌گذارای و اقتصادی با یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال نیز در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دهیاری های شهرستان با 17 طرح بیشترین پروژه آماده افتتاح را دارند اضافه کرد: از ۷۶ طرح عمرانی هفته دولت در دامغان، شرکت توزیع نیروی برق  ۹ طرح ، آب و فاضلاب هفت طرح، نوسازی مدارس دو طرح، منابع طبیعی پنج طرح، امور عشایری سه طرح، راه و شهرسازی یک طرح، جهاد کشاورزی چهار طرح، شهرداری کلاته یک طرح، شهرداری دامغان دو طرح، شهرداری امیریه ۶ طرح به بهره برداری می رسند.

وی از بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستای شمالی دامغان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این عملیات گازرسانی با ۳۲ هزار و سه متر طول شبکه، اعتباری افزون بر ۷۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مجد با اشاره به بهره مندی روستاییان دامغانی از نعمت گاز ادامه داد:  با اجرایی شدن این عملیات، سه روستای سرخده، اگره و سیاه پره، از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی از افتتاح دو مدرسه در شهرستان خبر داد و گفت:  همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مدرسه ۶ کلاسه روستای فیروزآباد و آموزشگاه سه کلاسه خورزان با ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار با مشارکت خیرین و بخش خصوصی افتتاح شدند.

فرماندار دامغان به افتتاح چندین پروژه سلامت اشاره و تصریح کرد: محل اقامت پزشک مهماندوست، اورژانس جاده‌ای یزدان آباد، خانه بهداشت در روستاهای ورکیان، خورزان، حسن‌آباد، حسینان، صح، دشت بو و بادله کوه، از دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت امسال است. 

وی با اشاره به افتتاح طرح های تولیدی و صنعتی این شهرستان افزود: افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور آبزیان، افتتاح مرکز تمام مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک، افتتاح کارخانه فروسیلیسکو منگنز امیران ذوب و کتابخانه روستای جزن، از دیگر طرح‌های مهم امسال است. 

مجد از افتتاح ۱۸ طرح سرمایه‌گذاری با یکهزار و ۱۷۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبر داد و اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۵۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود. 

وی از کلنگ زنی هشت پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین در کنار افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت، عملیات اجرایی هشت طرح با ۶۵ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال آغاز می شود.

فرماندار دامغان با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و ۲۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در شهرستان دامغان به بهره برداری رسید اظهار کرد: همچنین علاوه بر این در این دولت در مجموع ۹۷ طرح اقتصادی با اعتبار چهار هزار و ۲۱۵ ریال در دامغان افتتاح شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha