• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99060100410
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اعلام کرد

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در بهارستان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در بهارستان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان

ایسنا/اصفهان شهردار بهارستان گفت: به مناسبت هفته دولت شاهد بهره برداری و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در بهارستان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان هستیم که این اعتبار معادل دو سال بودجه شهرداری است.

داود بحیرایی، امروز (شنبه-اول شهریور) در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در شهر بهارستان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در بهارستان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان هستیم. در سال گذشته بودجه شهرداری بهارستان ۶۴ میلیارد تومان بود و امسال با افزایش ۵۰ درصدی به ۹۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح پروژه ها، معادل دو سال بودجه شهرداری است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ موفق شدیم ۱۰۰ درصد بودجه را جذب کنیم که امسال نسبت به سال قبل ۲۰۰ درصد افزایش درآمد داشته ایم. این رخدادهای مبارک به برکت خون شهدا و تلاش تمام دلسوزان مردم است.

به گزارش ایسنا، شهردار بهارستان به پروژه های افتتاح شده و پروژه هایی که کلنگ زنی آن آغاز می‌شود اشاره و تصریح کرد: کلنگ زنی بازار فدک به مساحت ۲۴۸۰ متر مربع (اشتغال زایی برای ۷۰ نفر) با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، افتتاح رستوران ماه نقره ای در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع (اشتغال زایی ۴۰ نفر) با اعتبار ۶۹ میلیارد ریال، افتتاح پارک کوهستان و توسعه ۱۰ هکتاری فضای سبز با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح مجموعه آفرودلند به مساحت ۱۰ هزار متر مربع (اشتغال زایی برای ۴۰ نفر) با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و افتتاح خانه گل کوهستان به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع (اشتغال زایی برای ۱۵ نفر) با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی هستند که امروز به بهره برداری می‌رسد.

بحیرایی خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری به طول ۱۳۰ کیلومتر و حجم سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان، افتتاح پارکینگ ولی عصر به مساحت ۹۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال، کلنگ زنی پروژه زمین چمن طبیعی به مساحت ۷ هزار متر مربع (اشتغال زایی برای ۱۵ نفر) با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و افتتاح پارکینگ پیاده روی حاشیه خیابان الفت با طول ۱۵۰۰ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی بهارستان هستند.

همچنین مهدی اسدیان- رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان، خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان استان به این شهر شد و گفت: ۳۰ سال است بهارستان دچار کم مهری است که جا دارد مسئولان استانی برای مردم فهیم این شهر که با وجود تمام کمبودها قلبشان برای بهارستان می تپد وقت بیشتری اختصاص دهند تا مشکلات این شهر هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha