• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052821106
  • خبرنگار : 30054

خرید سرور مجازی آسیا از وان سرور

خرید سرور مجازی آسیا از وان سرور

وان سرور یک گروه خلاق در راستای هدفمندسازی کسب‌وکارهای اینترنتی و زیرساختی مناسب در بستر اینترنت است که راه را برای کلیه کاربران و علاقه‌مندان در این زمینه فراهم می‌سازد تا نیازهای خود در زمینه‌های مختلف را با وان سرور رفع کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وان سرور، به‌طور خلاصه می‌توان گفت منابع یک سرور فیزیکی شامل رم (Ram)، سی پی یو (Cpu)، دیسک و پهنای باند به چند سرور مجازی با استفاده از برنامه‌های مجازی ساز تقسیم و اختصاص داده می‌شود. عملکرد این سرورها کاملاً مشابه سرور اختصاصی بوده و از نظر هزینه نسبت به سرور اختصاصی بسیار باصرفه‌تر می‌باشند.

سرور مجازی چیست؟

هر سرور مجازی کاملاً مستقل از سایر اکانت‌ها عمل می‌کند و به همین دلیل می­‌تواند از سیستم‌عامل‌های متفاوت با نسخه‌های مختلف، منابع، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای اختصاصی خودش استفاده کند. آنچه این سرویس را محبوب می‌کند ارائه ویژگی‌های سرور اختصاصی ولی با هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

هنگامی‌ که یک شرکت یا کسب‌ و کار فعالیت خود را در این حوزه آغاز می‌کند مهم‌ترین چالشی که پیش رو دارد انتخاب سرویس مناسب می‌باشد.

خرید سرور مجازی آسیا از وان سرور

سرور مجازی آسیای وان سرور از کشورهای ترکیه، ژاپن، استرالیا، سنگاپور، هنگ کنگ و امارات (دبی)، با قرارگیری در دیتاسنترهای قدرتمند با آپتایم بالا و کیفیت فوق‌العاده از سرورهای جدید با رم DDR۴ و هارد پر سرعت SSD آماده استفاده مشتریان گرامی می‌باشد. با خرید سرور مجازی آسیا از کیفیت سخت‌افزار و پورت سرور لذت خواهید برد.

مزایای سرور مجازی آسیا:

سرور مجازی آسیا متناسب با موقعیت مکانی در آسیا مناسب استفاده در اکانت‌های حساب‌های اروپایی با مشخصات آسیایی برای معاف از مالیات و ثابت بودن آی پی مناسب می‌باشند. این نکته قابل‌ذکر است که سرورهای آسیا در حال حاضر فقط امکان ارائه سیستم‌عامل‌های لینوکسی می‌باشد.

شما با خرید سرور مجازی ترکیه یا خرید سرور مجازی امارات ( دوبی )  با توجه با پینگ پایین و کیفیت پورت مناسب گزینه‌ی خوبی برای گیمرها می‌باشد. همچنین با خرید سرور مجازی سنگاپور، خرید سرور مجازی استرالیا، خرید سرور مجازی ژاپن و خرید سرور مجازی هنگ کنگ می‌توانید برای خدمات ارزی و موارد دیگر استفاده کنید.

یک راز بزرگ در مورد ۹۰ درصد هاستینگ‌های ایرانی اورسل کردن بیش‌ از حد است که باعث افت کیفیت سرورها می‌شود.

وان سرور با ارائه دسترسی‌های مختلف این امکان را به شما خواهد داد که تمامی منابع سرورتان را مدیریت و بررسی کنید و همچنین با ارائه گارانتی ۱۰۰% برگشت وجه ریسک خرید شما را به صفر کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید علاوه بر مشاهده توضیحات تکمیلی در سایت وان سرور، با شماره ۰۲۶۹۱۰۱۰۹۱۴ تماس گرفته و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره ببرید.

رسالت ما کمک به رشد و پیشرفت کسب‌وکار شماست

وان سرور ارائه‌دهنده سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست، دامنه، طراحی سایت، سئو، خدمات ارزی.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha