• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99052517964
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تشریح کرد:

برنامه‌های هفته خانواده در کرمان

برنامه‌های هفته خانواده در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: مهم ترین برنامه های هفته خانواده در کرمان در ۱۰ محور طراحی شده که نشست ویدئو کنفرانس با معاون اول و معاونت امور زنان رییس‌جمهور و ارائه گزارش استاندار را در محورهای مرتبط با خانواده را خواهیم داشت.

"فاطمه السادات حسینی" در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه و روز ملی خانواده اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک ترین و مقدس ترین نهاد اجتماعی و محبوب ترین بنا در پیشگاه خداوند است.

وی افزود: خانواده پشتوانه توسعه یک جامعه است و سلامت و صلابت اجتماع مرهون سلامت خانواده است.

حسینی با اشاره به روز تکریم بازنشستگان تصریح کرد: دفتر امور بانوان با توجه به مناسبت ها و اهمیت جایگاه خانواده روزشمار هفتگی تدوین و شعار این هفته را به عنوان «خانواده سالم و جامعه پویا» انتخاب کرده و با توجه به شرایط کنونی، در برنامه ها بر این مسئله نیز تاکید داریم که در خانه بمانید تا سلامت باشید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: مهم ترین برنامه های هفته خانواده در کرمان در ۱۰ محور طراحی شده که نشست ویدئو کنفرانس با معاون اول و معاونت امور زنان رییس‌جمهور و ارائه گزارش استاندار را در محورهای مرتبط با خانواده را خواهیم داشت.

وی افزود: دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجدید میثاق با شهداء به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، مشاوره و آموزش در فضای مجازی، حمایت از زوج های جوان برای برگزاری ازدواج آسان، مسابقات فرهنگی ورزشی و ... از دیگر برنامه‌های هفته خانواده است.

حسینی با اشاره به اینکه در بحث پیگیری مسکن و اشتغال جوانان جلساتی برگزار شده و کار ادامه دارد، اظهار کرد: خانواده و کارکرد آن مخصوص یک هفته نیست و باید بحث های آموزشی و فرهنگی را مستمر داشته باشیم تا با صلابت خانواده ها، سلامت و امنیت جامعه ما نیز تامین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha