• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99052216049
  • خبرنگار : 50213

پاداش ۴۰۰ میلیونی در صورت صعود آلومینیوم سازان به لیگ برتر

پاداش ۴۰۰ میلیونی در صورت صعود آلومینیوم سازان به لیگ برتر

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی از عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور تقدیر کرد.

استاندار مرکزی از عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تقدیر کرد.

سیدعلی آقازاده سه شنبه شب 21 مردادماه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم آلومینیوم اراک در گفت و گو با ایسنا افزود: خوشبختانه بهترین نتایج تاریخ فوتبال اراک در لیگ دسته اول در فصل جاری حاصل شده و کمتر از یک قدم دیگر تا صعود به لیگ برتر فاصله داریم. امروز هم به همراه تعدادی از مسئولان استان از جمله مدیرعامل مجتمع ایرالکو، شهردار، اعضای شورای شهر و فرماندار اراک و مدیرکل ورزش و جوانان استان از تمرینات تیم بازدید و حمایت کامل خود را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: انصافا عملکرد مدیریت و کادر فنی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم جای تحسین و خسته نباشید دارد، در بازی با مس کرمان هم بازیکنان ما جانانه بازی کردند و تیم مس که از تیم های خوب امسال است را در کرمان شکست داده و خود را به مکان دوم رساندند.

آقازاده گفت: روز یکشنبه و در هفته پایانی مسابقات، تیم آلومینیوم به یک پیروزی که قابل دسترس هم است، نیاز دارد و امیدوارم در پایان بازی بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بابت پیروزی برابر مس کرمان مدیرعامل ایرالکو قول پاداش داد که طی چند روز آینده پرداخت می شود، همچنین در صورت صعود تیم به لیگ برتر، از سوی شورای شهر اراک ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت می شود.

آقازاده گفت: از همه مردم به خصوص جوانان ورزش دوست استان که تیم را در چند سال اخیر و البته فصل جاری حمایت کردند، همچنین مجتمع ایرالکو تشکر می کنم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ما می توانیم یکشنبه آینده بعد از بازی با داماش جشن صعود را برگزار و پیروزی صعود به لیگ برتر را در آعوش بگیریم.

استاندار مرکزی در پایان به ایسنا گفت: البته در همین جا ابراز تاسف خود را به دلیل عدم حضور تماشاگران در استادیوم به خاطر محدودیت های بهداشتی اعلام می کنم، اما تمهیدات لازم برای مشتاقان در خارج از استادیوم با نصب تلویزیون های شهری فراهم و شرایطی ایجاد می شود که طرفداران، جشن صعود را برگزار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha