• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051913782
  • خبرنگار : 50310

امام جمعه مطرح کرد:

کشاورزی، سد معشوره و اشتغال جوانان مهم‌ترین مشکلات کوهدشت

کشاورزی، سد معشوره و اشتغال جوانان مهم‌ترین مشکلات کوهدشت

ایسنا/لرستان امام جمعه کوهدشت گفت: بحث کشاورزی، عدم تکمیل سد معشوره و اشتغال جوانان ازجمله مهم‌ترین مشکلات شهرستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در زمینه رفع مشکلات مردم کار و تلاش مضاعف کنند.

وی ادامه داد: از این نمایندگان انتظار می‌رود مشکلات را بررسی و بر امور نظارت داشته باشند و با پیگیری جدی و مدیریت جهادی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

طهماسبی با اشاره به این‌که در حال حاضر مشکلات اقتصادی یکی‌از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات مردم ماست، عنوان کرد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی در بحث اقتصاد بر کار دولت نظارت داشته باشد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: هم دولت را کمک کنند و اگر در جایی ضعفی وجود دارد تذکر بدهند و دقیق نظارت کنند وظیفه اصلی مجلس نظارت است.

وی ادامه داد: بحث کشاورزی، عدم تکمیل سد معشوره و اشتغال جوانان ازجمله مهم‌ترین مشکلات شهرستان کوهدشت است.

طهماسبی عزم و اراده جدی مسئولان در زمینه رفع مشکلات مردم را ضروری عنوان کرد و افزود: باید دانست بهترین پاسخ به دشمنان خدمت کردن به مستضعفان به‌عنوان ولی‌نعمتان است چراکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: مقام معظم رهبری درباره اثرات و تبعات اخروی ریاست و لزوم پرهیز انسان از تلاش برای دستیابی به آن مگر در مواقع تکلیف، فرمود: «پذیرفتن دوره دوم ریاست جمهوری بنده به جهت تکلیف حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال تحت‌عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری و تأکید ایشان روی این مسئله باید نقدینگی را به سمت تولید هدایت کرد چراکه اگر در این زمینه ضعیف باشیم واردات بی‌رویه اقتصاد کشور را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha