• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 99051913286
  • منبع : مطبوعات

جشن قهرمانی پرسپولیس به کام اسپانسرها؟

جشن قهرمانی پرسپولیس به کام اسپانسرها؟

جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم در نهایت بی‌سلیقگی برگزار شد و سازمان لیگ با عملکرد خود نقش بزرگی در خراب کردن خامه‌ روی کیک داشت! جشن قهرمانی خوب و بی‌کم و کاست برای شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانست به‌مثابه خامه ‌روی کیک باشد که پایان‌بخش یک فصل دراماتیک بود و سرخپوشان توانستند برای چهارمین ‌بار متوالی قهرمان لیگ برتر شوند یا به قول اهالی فوتبال در کسب قهرمانی پوکر کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه وطن امروز در ادامه نوشت: برگزاری جشن قهرمانی در شرایطی بود که سازمان لیگ به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشکل و محدودیتی از حیث داشتن فضاهای آزاد و خالی در درون ورزشگاه آزادی نداشت اما در نبود ابتکار عمل، خلاقیت و مدیریت و همچنین در شرایطی که منافع مالی روی هر چیزی سایه انداخته بود، پرسپولیسی‌ها به بدترین شکل ممکن شاهد جشن قهرمانی تیم‌شان بودند. تمام فضاهای کلیدی و درون کادر تصاویر به تبلیغات تلویزیونی اختصاص یافته بود و بنرها و علایم منتسب به پرسپولیس به نقاط کور ورزشگاه و جاهایی که بیننده‌ای نداشت منتقل شد تا سازمان لیگ از شب به‌یادماندنی سرخپوشان بیشترین استفاده مالی و ابزاری را ببرد و در عوض کمترین حس و حال به بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم منتقل شود. نبود برنامه‌ریزی مناسب و در نظر نگرفتن جایگاهی همانند امر متداول در فوتبال اروپا و همین‌طور آسیا که نمونه آن را در قهرمانی کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم، باعث شد جشن سرخپوشان بدتر از سالیان گذشته و در اوج بی‌نظمی برگزار شود و حداقل در شأن لیگ برتر فوتبال ایران که نوزدهمین دوره خود را پشت‌ سر می‌گذارد، نبود.

سال ۲۰۱۸ به لطف صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که AFC مسؤولان فوتبال ایران را ملزم به فراهم کردن جایگاه اهدای جام روی سکوهای ورزشگاه کرد که در نهایت و با بدشانسی این کاشیما بود که در شبی به‌یادماندنی تصاویر زیبایی هنگام اهدای جام خلق کرد ولی بعد از گذشت یک سال و نیم از آن روز، مسؤولان سازمان لیگ تمام اصول حرفه‌ای را فراموش کردند و به علت استفاده از فضاهای تبلیغاتی بیشتر، سکوی قهرمانی را به روی زمین منتقل کردند تا تصاویر اسپانسرهای بیشتری را درون خود جا دهند. در شبی که این مراسم همانند جشن قهرمانی لیورپول، بدون حضور هواداران می‌شد به شکل جذاب و تماشاگرپسندی آماده شود، در اوج بی‌سلیقگی، جام در جایگاهی نه‌چندان خوب و در شرایطی غیرحرفه‌ای به سرخپوشان پایتخت اهدا شد. در واقع بعد از روند رو به رشد سازمان لیگ در سالیان گذشته در امر برگزاری جشن‌های قهرمانی، انتظار برنامه‌ریزی بهتری از سوی مدیران این مجموعه می‌رفت اما با جشنی که برای قهرمانی لیگ نوزدهم برگزار شد و بی‌برنامگی و بی‌سلیقگی از تبلیغات اطراف زمین تا نوع اهدای جام و گوینده مراسم در آن موج می‌زد، باید گفت خامه ‌روی کیک توسط سازمان لیگ خراب شد و به مذاق هیچ کس جز مسؤولان اقتصادی این سازمان خوش نیامد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha