• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99051309168
  • منبع : نمایندگی ایلام

روایت رئیس خانه مطبوعات استان از روزهای کرونایی ایلام؛

رسانه‌ها، سنگرسازان بی‌سنگر در روزهای کرونایی

رسانه‌ها، سنگرسازان بی‌سنگر در روزهای کرونایی

ایسنا/ایلام رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه‌ها در این روزها سنگرسازان بی سنگر علوم پزشکی و دیگر مجموعه ها هستند، چون در حالی که از نظر اقتصادی در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند اما از مشکلات مردم می‌گویند.

«سامی شهبازی» در سی و دومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، که با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد:  در ایام ششیوع کرونا مردمی بودن مسئولان بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد،  سرداران ارشد یک استان تب‌سنجی کردند ، دادستان در مرکز استان با مردم صحبت کرد ، استاندار و مجموعه جوان دانشگاه علوم پزشکی همه پای کار بودند.

وی گفت: به عنوان یک رسانه ای می گویم که ما چند مظلومیت تاریخی داریم، در دفاع مقدس در زمانی که 8 سال بیمارستان‌های ما زیر چادر بودند در استان های دیگر با دلارهای سه تومانی بیمارستان‌های بسیار خوب و استاندارد احداث کردند.

رئیس خانه مطبوعات استان تصریح کرد:  بعد از این بودجه ما را بر اساس سرانه جمعیتی تعریف کردند و با این پراکندگی با 430 کیلومتر مرز مشترک با عراق ما جمعیتی نداشتیم که با آن زیرساخت هایمان را بسازیم.

وی خطاب به معاون وزیر بهداشت گفت: می‌خواهم جنابعالی را مدیون کنم که بعد از رفتن از ایلام نگاه دیگری به استان داشته باشید. اینجا نظام باید هزینه نظامی بدهد مردم اینجا مرز دار هستند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام در ادامه خطاب به معاون وزیر بهداشت، گفت:  اربعین باید ایلام باشی تا ببینی وقتی مصدومان جاده ای را به بیمارستان امام می‌آورند، چه غوغایی است، دَین انعکاس این دردها را بر گردن بگیرید.

شهبازی با بیان اینکه  رسانه ها در این روزها سنگرسازان بی سنگر علوم پزشکی و دیگر مجموعه ها هستند، تاکید کرد: اقتصاد رسانه ها هر چند در هم پوکیده است اما مشکلات مردم را پرداخت کرده ایم و فضای مجازی ما بالاترین سطح آموزش را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اولین شانس ما این بود که استانداری که سابقه استانداری داشت آقای سلیمانی دشتکی است که باعث قوام و انسجام شد، تصریح کرد: ما کجا داریم در ایلام مدیران ارشد امنیتی و نظامی با حضور در بین  اصناف به مشکلات آنان گوش می‌دهد، به این مفهوم ستاد مقابله با کرونا استثنایی است حالا می خواهم شما با وجود مطالباتی که جامعه این روزها از شما دارد صدای ما را به صورت ویژه بشنوید.

وی تاکید کرد: عقب ماندگی ایلام زیاد است و مدیران ارشد کشوری مدیون‌اند اگر کمک نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha