• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051208267
  • خبرنگار : 30054

 ۵ اصول طراحی کاتالوگ برای بهترین چاپ

 ۵ اصول طراحی کاتالوگ برای بهترین چاپ

داشتن محصولات شگفت‌انگیز مهم نیست اگر روشی شگفت‌انگیز برای نمایش آنها نداشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مدرن طرح، ایجاد طرح کاتالوگ چشم‌نواز برای دریافت بیشترین میزان فروش، مهم است. داشتن یک کاتالوگ منحصربه‌فرد و خلاق می‌تواند بازده بالایی در سرمایه‌گذاری شما ایجاد کند.

 عناصر مختلفی وجود دارد که برای دستیابی به بهترین نتیجه، یک فهرست باید شامل آنها باشد. خواندن را ادامه دهید تا همه‌چیز را یاد بگیرید.

اصول طراحی کاتالوگ

بسیاری از مشاغل این روزها وقت زیادی را صرف تمرکز بر فروش آنلاین می‌کنند. چاپ کاتالوگ هنوز هم نقش مهمی در بازاریابی دارد. بازاریابی آنلاین این روزها یک اضافه‌بار است و ممکن است توسط برخی از مشتریان نادیده گرفته شود.

در صورت انجام اصول صحیح  طراحی کاتالوگ، می‌تواند روشی مناسب برای جلب‌توجه و جلب نظر آنها باشد. این یک استراتژی بازاریابی عالی برای مشتریان فعلی است. ارسال لیست کاتالوگ به آدرس پستی هم برای نمایش محصولات جدید مناسب است.

پنج اصل مهم باعث می‌شود تا کاتالوگ‌های شما شگفت‌انگیز به نظر برسد. آنها به شما کمک می‌کنند تا طرح‌های خود را متمرکز کنید تا برای مخاطبانتان چشم‌نواز باشند.

 ۱- کاتالوگ را ساده نگه‌دارید

تعداد زیادی از کاتالوگ‌ها وجود دارد که دارای طرح‌هایی دقیق هستند. این‌ها ممکن است چشم را به خود جلب کنند اما غالباً برای مغز اضافه‌بار دارند. یک طراحی ساده می‌تواند به تمرکز توجه خواننده کمک کند. طرح‌های ساده اطلاعات دقیقی را که می‌خواهید بدون اضافه‌بار در کاتالوگ باشد را به خواننده سریع منتقل می‌کند.

طراحی  ساده نباید خسته‌کننده باشد. می‌توانید رنگ، گرافیک، بافت داشته باشید و هنوز هم آن را ساده نگه‌دارید. یک طرح ساده، کاغذ سفید و جوهر سیاه نیست. این بیشتر در مورد چیدمان و نگه‌داری کاتالوگ بدون درهم و برهمی است.

اصل اصلی برای یک طراحی ساده تمرکز روی محصولات و اطلاعات است. استفاده بیش‌ازحد از گرافیک‌های غیرضروری را کاهش دهید. از قلم‌های تمیز و خوانا استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کاتالوگ به‌راحتی منتقل می‌شود و گیج‌کننده نیست.

مشتریان شما از استفاده از یک طرح ساده قدردانی می‌کنند. دریافت اطلاعات موردنظر و نیاز آنها از کاتالوگ شما برای آنها آسان خواهد بود.

 ۲- با شکل‌ها خلاقیت ایجاد کنید

کاتالوگ شما نیازی نیست که صفحات مربع داشته باشد، به خارج از کادر فکر کنید. خلاقیت در شکل و عناصر کاتالوگ  شما می‌تواند به چشم‌نوازی آن کمک کند.

چشمان ما به سمت طرح‌هایی که در میان سایرین متمایز هستند تمایل دارند. چیزی که به نظر می‌رسد متفاوت و برجسته است، این یک روش عالی برای گرفتن فهرست شما به دست خوانندگان است.

روش‌های مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانید شکل‌ها را به کاتالوگ‌های خود اضافه کنید. می‌توانید کل شکل کاتالوگ را تغییر دهید. به‌جای شکل طرح سنتی، آن را به‌صورت منظره تبدیل کنید. اگر یک کاتالوگ کوچک‌تر با فقط چند محصول دارید، یک دایره را امتحان کنید، بنابراین یک فهرست دایره می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

می‌توانید اشکال در یک طرح سنتی اضافه کنید. شکلی که در داخل کاتالوگ یا جلد کاتالوگ وجود دارد، برش دهید. برای درج کردن آنها از شکل‌هایی استفاده کنید. از شکل‌هایی در گرافیک یا تصاویر محصول استفاده کنید.

شکل‌ها راهی عالی برای اضافه کردن برخی عناصر طراحی کاتالوگ و همچنین بروشورها هستند؛ اما بروشور با کاتالوگ تفاوت های دارد برای مشاهده تفاوت کاتالوگ با بروشور به لینک مراجعه فرمایید.

 ۳- کاغذ مورداستفاده را در نظر بگیرید

یکی از عناصر اصلی یک فهرست، کاغذی است که برای چاپ روی آن استفاده می‌کنید. مواد در مورد برند شما چیزهای زیادی خواهند گفت. موادی را انتخاب کنید که به کاتالوگ شما کمک کند.

بیشتر کاتالوگ‌ها از یک کاغذ رایج در بازار استفاده می‌کنند. در صورت استفاده از کاغذ ضخیم‌تر یا کاغذ مقوایی، تفاوت آن را با سایر کاتالوگ‌ها مشاهده خواهید کرد.

انتخاب یک ماده باکیفیت بالاتر می‌تواند تأثیر خوبی بر برند شما بگذارد. مواد با کیفیت خوب می‌توانند به مشتریان خود بگویند برند شما یک برند لوکس است. می‌توانید پیامی را از طریق فهرست کاتالوگ خود برای آنچه در هنگام خرید با شما انتظار خواهند داشت ارائه دهید.

همچنین می‌توانید این پیام را بدهید که به محیط  زیست اهمیت می‌دهید. از مواد بازیافت شده استفاده کنید تا این پیام را بدهید که پایداری برای شما مهم است.

 ۴- تصاویر باکیفیت بالا

نکته کاتالوگ این است که محصولات یا خدمات خود را برجسته کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. برای گرفتن عکس‌های خود از یک عکاس واجد شرایط استفاده کنید.

تصاویر را در بین محصولات یکدست نگه‌دارید. با تصاویر داستانی را بیان کنید و از عکس محصولات موجود استفاده کنید. مشتریان شما قادر خواهند بود خود را راحت‌تر با استفاده از آنها ببینند. محصولات را ضروری جلوه دهید.

محصولات باید عنصر اصلی باشند. اطمینان داشته باشید که اگر برای عکس‌هایی با کیفیت خوب هزینه کنید نتیجه آن باعث برجسته بودن کاتالوگ خواهد شد.

 ۵- خلق یک کاتالوگ حرفه‌ای

استفاده از این اصول طراحی می‌تواند به شما در ایجاد کاتالوگی مناسب کمک کند. قبل از طراحی کاتالوگ، برخی از تحقیقات را در مورد رقبای خود انجام دهید تا بتوانید از قبل مقایسه کنید. حتماً یک طرح از قبل در ذهن داشته باشید و با آن به سراغ یک طراح حرفه‌ای بروید.

استفاده از این اصول طراحی کاتالوگ به شما کمک می‌کند تا یک کاتالوگ چشم‌نواز عالی ایجاد کنید.

آیا به دنبال یک طراحی و چاپ کاتالوگ با کیفیت هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما با سایت moderntarh.com در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha