• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 99050100036
  • خبرنگار : 71498

قابل توجه مشترکانی که پیامک قبض برق دریافت نکرده اند

قابل توجه مشترکانی که پیامک قبض برق دریافت نکرده اند

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان تهرانی در صورت ارسال عدد صفر یا علامت سوال به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ از شناسه قبض یا شناسه قبض های متصل به تلفن همراه خود مطلع خواهند شد.

مسعود عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشترکان از این طریق می توانند به طور جزئی از وضعیت صدور قبوض خود آگاه شوند و دریابند که اطلاعات چند قبض به شماره آنها متصل است، اظهار کرد: به طور مثال اطلاعات قبض منزل شخص، خانه پدر یا هرچند منزلی را که فرد تعیین کرده باشد به شماره مشترک ارسال می شود.

به گفته وی افرادی که منازل خود را عوض کرده اند لازم است شناسه قبض را به همراه *۲ به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند که با انجام این کار شماره قبلی پاک و اطلاعات جدید جایگزین می شود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: با ارسال شناسه قبض سیزده رقمی به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱  آخرین وضعیت صورتحساب برق مصرفی به مشترک پیامک خواهد شد و مشترکان از این طریق بدون مراجعه حضوری می توانند از وضعیت قبوض خود مطلع شوند.

عزیزی با اشاره به افرادی که در یک بازه زمانی طولانی مدت برای آن ها قبض صادر نشده و پیامکی نیز دریافت نکرده اند، گفت: تا کنون درخواست افرادی که به شرکت توزیع برای این مساله مراجعه کرده بودند را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پیامک یا قبض برای این افراد ارسال شده اما ممکن است که این افراد منزل خود را عوض کرده و اطلاع رسانی نکرده باشند.

وی ادامه داد: حتی ممکن است مشترک پیامک را بدون خواندن پاک کرده یا اشتباها سرشماره ارسال پیامک شرکت برق را در بلک لیست گوشی خود قرار داده باشد که در این صورت لازم است توجه لازم از سوی مشترک صورت گیرد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص اخطار و قطع برق مشترکان، اظهار کرد: ۴۸ ساعت قبل از قطع برق به فرد اطلاع رسانی می شود و در صورتی که فرد اقدام به پرداخت نکند برق وی قطع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۱ ۱۲:۲۴

سلام پیامک قبض مابرای صاحبخونه قبلی میره درصورتیکه من شماره شناسه روباخط خودمم ارسال کرده بودم الان باید چکارکنم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۱ ۱۷:۳۶

سلام اگه شناسه قبضی نداشته باشیم چطور میتونیم غیر حضوری اقدام به پرداخت کنیم؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۱۶:۱۷

اگر فهمیدین به ما هم اصلاع بدین ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۲ ۱۶:۱۸

سلام من منزلم رو جابجا کردم؟شناسه قبض ندارم،چکار کنم پیامک قبض برای من بیاد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۵ ۰۹:۱۱

با تلفن 1521 تماس بگیرید و با شماره بدنه کنتور ،می توانید شناسه قبض رو دریافت کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۲ ۰۰:۴۰

سلام من ۲ ماه میشه که خونمو جابجا کردم در خونه جدید هیچ شناسه قبضی ندارم چکار باید بکنم

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۵ ۱۲:۵۰

سلام منزل و عوض کردم از منزل جدید قبض ندارم چکاری باید انجام بدم تا پیامک بیاد ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۳ ۱۱:۳۱

برام‌پیامک نمیاد