• سه‌شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99043123290
  • خبرنگار : 50163

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کاهش جرایم خشن در زنجان

کاهش جرایم خشن در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان، از کاهش جرایم خشن در این استان خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (۳۱ تیرماه) در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی ابهر، با بیان این‌که کرونا ساز و کار دولت‌ها و ملت‌های جهان را تحت تاثیر قرار داد، اظهار کرد: بر اساس سابقه بلندبالای تاریخی و عقیدتی که در کشور ما حاکم است، بر این اصل اعتقاد داریم که فرصت‌ها از درون تهدیدها و بحران‌ها، خود را نشان می‌دهند و چه بسا نعماتی داریم که در لباس نقمت رخ‌نمایی می‌کند.

وی با بیان این‌که هرچند ویروس کرونا خاطرات ناخوشایند از خود بر جای گذاشت اما اتفاقات زیبایی نیز در دل آن رقم خورد، تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کمک‌های مومنانه و طرح مواسات برای اقشار آسیب‌پذیر از کرونا با همراهی مردم و مسئولان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به این‌که در این روزهای حساس، کادر  بهداشت و درمان بسیار نقش‌آفرین بوده و بارها نیز مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند، یادآور شد: بنا به اذعان کارشناسان بهداشت جهانی، ایثارگری کادر بهداشت درمان کشورمان در سطح دنیا بی‌نظیر است.

این‌ مسئول با بیان این‌که در این برهه حساس کادر بهداشت و درمان برای دفاع از امنیت و سلامت سفید می‌پوشند، تصریح کرد: این امر نشان می‌دهد که فرهنگ ایرانی، فرهنگ بسیار نابی است که می‌تواند در سخت‌ترین شرایط نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد.

وی با بیان این‌که در حوزه امنیت اجتماعی ناجا وظایف و اختیارات خاص و جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: هیچ اداره‌، تشکیلات دولتی و قوای سه گانه نیست که برای ناجا نقشی در آن‌ها تعریف نشده باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این‌که استان زنجان در طول سال‌های گذشته فضای مطلوبی را به لحاظ امنیتی داشته است، ادامه داد: احساس امنیت در بین شهروندان زنجانی بالا است.

این مسئول، با ببان این‌که خوشبختانه امسال، جرایم خشن علی‌رغم وجود فشارهای اقتصادی، اجتماعی و فضای ناشی از کرونا در استان کاهش داشته است، گفت: در حوزه شرارت و ناامنی در چهار ماهه امسال نیز با کاهش ۵۰‌ درصدی مواجه هستیم.

جهانبخش با بیان این‌که تنها جرمی که در زنجان بالای میانگین کشوری است، قتل‌های غیرعمد ناشی از تصادفات است، ادامه داد: کاهش این امر نیز در گرو فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی صحیح است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم سرهنگ داود مرسلی تودیع و سرهنگ محمد مهدی‌خانی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی ابهر معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha