• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99043022538
  • خبرنگار : 30054

دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

دعوت از مشتریان بانک ملی ایران برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست کرد تا حد امکان از مراجعه حضوری به واحدها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به این که شعب بانک‌ها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده‌اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد.

با این حال در شعب بانک ملی ایران همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند. جداسازی پیشخوان‌ها با نایلون، استفاده از دستکش و ماسک و نیز ضدعفونی کردن سطوح از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در واحدهای این بانک است.

همچنین بر اساس دستور مقام‌های مسئول، از روز سه شنبه ۳۱ تیرماه کارکنان بانک ملی ایران با دو سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

سامانه بام، اپلیکیشن بله، دستگاه‌های خودگردان و خودپرداز، همراه بانک، بانک آفیسر و ... به عنوان درگاه‌های بانکداری غیرحضوری، بسیاری از خدمات را در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار می‌دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha