• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99043022393
  • خبرنگار : 50223

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خبر داد

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی اولویت دستگاه قضایی

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی اولویت دستگاه قضایی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به پرونده قتل «علی شفیعی»، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: رسیدگی به قتل علی شفیعی، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است و مجموعه نیروی انتظامی و آگاهی نیز به صورت شبانه روزی در حال تلاش در این خصوص هستند و توفیقات خوبی نیز داشتند.

وی اظهارکرد: بیشتر افرادی که در این درگیری حضور داشتند با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد متواری ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با عملکرد خوب پلیس آگاهی و نیروی انتظامی اکثر افراد حاضر در نزاع دستگیر شدند و مابقی نیز در روزهای آینده دستگیر خواهند شد.

ملک حسینی تصریح کرد: در یک مراسم عزا در شهرستان بویراحمد از اسلحه استفاده شد و افرادی اقدام به تیر اندازی کردند که این کار یک بدعت غلط است.

وی ادامه داد: در ایام انتخابات مجلس یازدهم کسانی که از سلاح استفاده کرده بودند، سلاح دارای مجوز یا فاقد مجوز آنها را ضبط کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: مجوز سلاحی که بعنوان عشایر و دامدار داده شده دلیلی ندارد که در عروسی، عزا و انتخابات استفاده نابجا شود. در ایام انتخابات طبق گزارشات پلیس با استفاده کنندگان از سلاح دارای مجوز و فاقد مجوز برخورد، سلاح آنها ضبط و صلاحیت افرادی که مجوز داشتند برای استفاده از سلاح سلب شد.

ملک حسینی تصریح کرد: برای اقدام کنندگان به تیراندازی در مراسم عزا در یکی از شهرستانهای استان تشکیل پرونده شده و دستور جلب متخلفان صادر شده است.

وی اظهار کرد: قطعا دستگاه قضایی در پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی و هر پرونده دیگر که از سلاح استفاده شده ضمن رسیدگی به موضوع قتل یا ضرب و جرح و یا تظاهر به استفاده از اسلحه، برخورد قاطع خواهد کرد. استفاده از سلاح در این قتل می تواند از عوامل تشدید حکم و  برخورد قضایی در دادسرا و دادگاه باشد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: با استفاده کنندگان از سلاح حتی سلاح های مجوز دار که استفاده نادرست از آنها می شود ضبط خواهد شد و طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha