به گزارش ایسنا و به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند افزود: معرفی جاذبههای تاریخی، فرهنگی و اقلیمی استان از طریق رسانههای جمعی، حرکتی مهم و حیاتی است که میتواند در جذب هر چه بیشتر گردشگران استان مؤثر باشد و در همین راستا این ادارهکل از هیچ تلاشی برای همکاری با گروههای هنری مستندساز دریغ نمیکند.
وی تصریح کرد: مستند گنبد سلطانیه، بازار تاریخی زنجان، موزه ذوالفقاری، موزه رختشویخانه، غار کتلهخور و همه آثار صنایعدستی تهیه شد. در صورتی که بتوانیم در این حوزه گامهای جدی و اساسی برداریم و بهویژه از ظرفیت رسانه به این منظور بهرهبرداری مناسبی داشته باشیم، میتوانیم استان زنجان را به مقصد دائمی سفر تبدیل کنیم.
این مسئول ادامه داد: طی چند سال اخیر این رویکرد در ادارهکل شکل گرفته و تا به امروز چندین برنامه مستند گزارشی در استان ساخته شده که همین مهم یکی از عوامل رشد مطلوب جذب گردشگران در هر سال است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، ساخت چنین مستندهایی را برای معرفی و تبلیغ هر چه بیشتر در سطح ملی و جهانی موثر دانست و خاطرنشان کرد: معرفی شایسته این ظرفیتها، توسعه سرمایهگذاریها و رونق صنعت گردشگری را در این استان به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام
نظرات