• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99041813991
  • خبرنگار : 50187

رییس شورای شهر رفسنجان با تاکید بر مخالفت با استعفای شهردار

باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید

باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید

ایسنا/کرمان رییس شورای شهر رفسنجان تاکید کرد: شورا با استعفای شهردار مخالف است و وی باید برگردد، شهردار شهر است و باید محکم به کارش ادامه دهد و کسانی که ایشان را اذیت می کنند کافیست خود را به مردم نشان داده، شفاف حرفشان را بزنند، به هر حال باب گفت و گو باز است.

حجت‌الاسلام علی هاشمیان در گفت و گو با ایسنا درباره موضع شورای شهر رفسنجان درباره استعفای شهردار این شهر اظهار کرد: شورا به اتفاق آراء با استعفاء مخالف است و شهردار باید برگردد و به کارش ادامه دهد.

وی درباره دلیل استعفای شهردار بیان کرد: سیاسی کاری از سوی شورا نبوده و بنای شورا از روز اول این بود که وارد بحث های سیاسی نشود و از انتخاب شهردار و عملکردش کاملا واضح است که شورا و شهردار به دنبال رویکرد کاری بوده است.

هاشمیان افزود: متاسفانه به هر انتخاباتی که نزدیک می شویم به نوعی بعضی از حزب های سیاسی وارد شده و از جاهایی شروع می کنند و دوست دارند ردپایی از خودشان به جا نگذارند اما اینقدر کار واضح است که به راحتی ردپاها دیده می شود.

وی تصریح کرد: توقع داریم امید مردم رفسنجان را تبدیل به بحث‌های سیاسی نکنند و بگذارند امیدی که به واسطه عملکرد شورا و شهرداری به مردم رفسنجان برگشته، روزبه روز بیشتر تقویت شود و این سرمایه اجتماعی را از دست ندهیم.

رییس شورای شهر رفسنجان درباره عملکرد شهرداری رفسنجان گفت: عملکرد شهرداری به نوعی عملکرد شوراست و یکی از مهم ترین کار شوراها انتخاب یک مدیر توانمند برای اجرای مصوبات و بودجه ای است که شورا تدوین می کند.

وی با اشاره به همفکری و همراهی شهرداری و شورای شهر رفسنجان افزود: کاملا تعامل و ارتباط نزدیک وجود داشته و شورا و شهرداری در همه برنامه ها باهم سهیم بودند و کوچک ترین اختلافی تا امروز بین شهردار و اعضای شورا و حتی پرسنل شهرداری وجود نداشته است.

هاشمیان تصریح کرد: البته اختلاف سلیقه بوده که روی آن بحث شده و به جمع بندی رسیده ایم که مردم نتیجه آن را می بینند.

وی بیان کرد: کار را فارغ از بحث های جناحی دنبال کرده ایم، زیرا اگر شورا می خواست جناحی عمل کند، شهردار را جناحی انتخاب می کرد نه اینکه افرادی انتخاب کند که معروف به جناح مقابل هستند.

رییس شورای شهر رفسنجان در پایان تاکید کرد: شورا با استعفای شهردار مخالف است و وی باید برگردد، شهردار شهر است و باید محکم به کارش ادامه دهد و کسانی که ایشان را اذیت می کنند کافیست خود را به مردم نشان داده، شفاف حرفشان را بزنند، به هر حال باب گفت و گو باز است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۸:۵۷

ممنون از شما رئیس شورا .انشاالله موفق باشید ..بله شهردار باید برگردند