• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99040806161
  • خبرنگار : 30450

بانوی ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی:

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال و فوتسال بانوان حمایت کنند

مسئولین کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال و فوتسال بانوان حمایت کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی فوتسال بانوان کشور خواستار حمایت و توجه مسئولین هیات فوتبال استان از فوتبال و فوتسال بانوان شد.

"فهیمه ارزانی" افزود: ظرفیت و پتانسیل بازیکنان فوتسال و فوتبال بانوان کهگیلویه بویراحمد در کشور بسیار بالاست و حداقل به اندازه یه تیم بازیکن ملی پوش در تیم های باشگاهی فعالیت می کنند.
وی که فوتبال و فوتسال را از ده سالگی و زیر نظر مهناز آشتیانی مربی نام آشنای فوتسال بانوان استان آغاز کرده از عضویت در تیم های کارای شیراز، ستارگان آریا، شهرداری سیرجان و نامی نو اصفهان خبر وداد و تصریح کرد: در حال حاضر عضو تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال بانوان کشور هستم.
این ملی پوش فوتسال بانوان کهگیلویه وبویراحمد به ثمر رساندن ۱۱ گل در رقابت های جام کافا که در کشور تاجکستان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد بعنوان یکی از افتخارات ورزش خود عنوان و از مهناز آشتیانی، شهناز یاری، مریم جهان نژاد، میترا چین سری، نیلوفر اردلان و نوید محمدی بعنوان مربیان تاثیر گذار در این مدت یاد کرد.

این بانوی فوتسالیست کهگیلویه بویراحمدی که عضو باشگاه نامی نو اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در رقابت های سال ۱۳۹۸ بوده از ثبت ۱۱ گل در این رقابت ها بعنوان یکی دیگر از موفقیت های ورزشی خود یاد و اظهار کرد: تیم نامی نو اصفهان در فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه پنچم لیگ برتر فوتسال بانوان از صعود به مرحله پلی اف این رقابت ها باز ماند.
ارزانی بهترین بازی خود در لیگ برتر فصل گذشته را مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی و شاگردان فاطمه شریف ذکر و تاکید کرد: بعد از سپری شدن دوران مصدومیت در این بازی موفق به هتریک شدم و توانستم نقش مهمی در پیروزی ۸بر ۴ تیم خودم نامی نو داشته باشم.
وی نقش مربی، بازیکن، مسئولین استانی را در موفقیت یک تیم موثر و مهم برشمرد و در خصوص قرار داد فصل خود با تیم نامی نو اصفهان بیان کرد: هنوز برای فصل بعد و حضور در تیم نامی نو هیچ تصمیمی نگرفته ام.
بانوی ملی پوش فوتسال کشور، حضور در کشور انگلستان و باشگاه آرسنال را رویای زندگی ورزشی خود برشمرد و ادامه داد: امیدوارم روزی با کمک مربیان و تلاش بتوانم به این آرزو برسم.
 ارزانی که عضویت در تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان کشور را در کارنامه دارد از حضور در ۱۵ بازی تیم ملی در رقابت های آسیایی جوانان در کشور ویتنام، توریمنت کشور ایتالیا، رقابت های کافا ازبکستان و دوستانه کشور تایلند خبر و از حمایت های خانواده در کسب این موفقیت ها تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، این ملی پوش فوتسال بانوان کشور، فهیمه زارعی، عضو تیم ملی فوتسال و باشگاه ملی حفاری را بعنوان الگوی ورزشی خود ذکر و خاطرنشان کرد: بی شک حضور بانوانی همچون شبنم بهشت، مهدیه محمودی، زهرا علیزاده، ندا اقبالی، فهیمه چم کاری، مرضیه توفیقی، مریم ایزدپناه و مهناز آشتیانی در تیم های باشگاهی فوتبال و فوتسال نشانگر ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران بانوان استان می باشد و اگر کمی توجه و حمایت در این رشته باشد، می توانیم بعنوان یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر فوتسال کشور خود و استان را مطرح کنیم، و بی شک این مهم نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولین استانی از رشته فوتبال و فوتسال می باشد.
گفتنی است؛ فهیمه ارزانی، ملی پوش فوتسال بانوان کشور، متولد هفتم دیماه ۱۳۷۹ در شهر یاسوج است. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha