• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99040805722
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

تراژدی خانوادگی در سد مهربان شهرستان سراب

تراژدی خانوادگی در سد مهربان شهرستان سراب

ایسنا/آذربایجان شرقی یکی از اعضای خانواده‌ای که برای تفریح از تهران به سد مهربان شهرستان سراب آمده بودند، در این سد غرق شده و جانش را از دست داد.

مسئول تیم امدادی جمعیت هلال احمر مهربان در تشریح این خبر گفت: بعد از ظهر روز گذشته، هفتم تیر ماه به دنبال دریافت خبر غرق شدن نوجوان 13 ساله در سد قیصرق نجاتگران جمعیت هلال احمر مهربان به محل اعزام شدند.

کمال مفتخری بیان کرد: این نوجوان یکی از اعضای دو خانواده‌ای بود که اصالتا اهل روستای اسنق مهربان و ساکن اسلامشهر تهران بوده و برای تفریح به سد قیصرق آمده بودند.

وی افزود: این نوجوان جهت شنا وارد سد و گرفتار شده و در این حال  نفر دوم  که نوجوانی ۱۷ ساله  و تا حدودی شنا بلد بود، جهت نجات وارد سد شده و با تلاش و جدیت نوجوان ۱۳ ساله را نجات و تا کناره‌های سد هدایت کرده بود، اما خود در آب و امواج سد گرفتار و غرق شده بود.

وی ادامه داد: دو نفر از همراهان جهت کمک به وی وارد سد شده و هر دوی آن‌ها نیز در آب گرفتار شده بودند، این دو نفر به کمک سایرین نجات یافته و  هر سه جهت احیا توسط اورژانس به بیمارستان سراب منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، بیان کرد: جسد جوان ۱۷ ساله بعد از غرق شدن  به عمق سدرفته بود.

مسئول تیم اعزامی هلال احمر مهربان خاطر نشان کرد: با توجه به تاریکی هوا و امکان جست‌وجو و یافتن جسد فرد غرق شده برای غواصان مقدور نبود، بنابراین مقرر شد غواصان هلال احمر و آتش نشانی از تبریز امروز صبح جهت یافتن جسد فرد غرق شده به سد قیصرق مهربان اعزام شوند.

بر اساس این گزارش، این سومین نفری است که در طول پنج روز گذشته در سد قیصرق جان خود را از دست می‌دهد، با احتساب این فرد کل غرق شده‌ها در سد الخلج بستان آباد و دریاچه ارومیه و سد قیصرق مهربان به هفت نفر می‌رسد.

طی پنج روز گذشته سه نفر از هموطنان بر اثر شنا در سد قیصرق  بخش مهربان  شهرستان سراب جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha