• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99040201371
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی استان خبرداد

کشف و ضبط بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال گذشته

کشف و ضبط بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال گذشته

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۱۵ تن و ۹۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط فرماندهی نیروی انتظامی، مرزبانی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسدارن، پلیس فرودگاه ها و پلیس گمرک، اداره کل زندان ها در سال گذشته دراستان کشف و ضبط شده است.

سردار مسعود خرم نیا امروز ۲ تیر در نشست خبری که در سالن ستاد انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه ۱۵ تن و ۹۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان کشف شده است، اظهار کرد: فرماندهی نیروی انتظامی با ۹ تن، مرزبانی با بیش ازیک تن، وزارت اطلاعات بابیش از ۴ تن، سپاه پاسداران با ۵۶۹ کیلو گرم، پلیس گمرک  با ۳۰۶ کیلو گرم و اداره کل زندان ها با ۳ کیلو گرم در سال ۹۸ کشف و ضبط  کرده اند.

وی در خصوص طرح یاری گران زندگی بیان کرد: اجرای  طرح یاری گران زندگی در ۹۰۰ مدرسه با همکاری۲۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و در ۱۷ شهرستان از آذر ماه سال گذشته آغاز شده ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده و ادامه آموزش در شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

سردار خرم‌ نیا در خصوص وضعیت آذربایجان غربی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیای خاص مبدا خروجی آسیا به اروپا بوده و حساسیت ویژه ای دارد، با این وجود ستاد شورا مبارزه با مواد مخدر استان ها یکی از موفق ترین ستاد های کشور در مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه  سال گذشته ۶۵۱ قاچاقچی، ۲۹۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده اند، افزود: در سال جاری نیز ۱۷۸ نفر قاچاقچی و ۶۲۴ نفر توزیع کننده دستگیر شده اند.

سردار خرم نیا  ادامه داد: ۶۴۶ نفر معتاد در ۳ ماهه اول ۹۹ در کمپ ها اسکان یافته اند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به جمع اوری معتادان در ایام کرونا افزود: در این ایام ۶۴۶ نفر معتاد از سطح معابرجمع آوری ،قرنطینه و تست گرفته شده و افراد مبتلا به بیماری کرونا به کمپ‌ مخصوص درمان بیماری منتقل شده اند و بقیه به کمپ نگهداری منتقل شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha