• یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99040100111
  • خبرنگار : 50167

استاندار زنجان هشدار داد:

با ادامه بی‌توجهی مردم، محدودیت‌ها بازمی‌گردد

با ادامه بی‌توجهی مردم، محدودیت‌ها بازمی‌گردد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به رعایت نکردن نکات و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، تست غربالگری سرپایی ویروس کرونا بیش از سه برابر شده است.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۳۱ خرداد) در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر استان در وضعیت قرمز قرار دارد، به طوری که امروز تعداد افرادی که تست کرونای آنان مثبت علام می‌شود، به ۳۰ درصد رسیده است.

وی با بیان به اینکه متاسفانه مردم استان، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند که بسیار خطرناک است، افزود: قابل ذکر است اگر مردم استان فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان مواجه خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به رعایت نکردن نکات بهداشتی و آداب تنفسی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی تست سرپایی غربالگری کرونا در استان بیش از سه برابر شده است، تصریح کرد: اگر مردم استان فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند باز هم محدودیت‌ها در استان اعمال خواهد شد، زیرا با سلامتی مردم نمی‌توان شوخی کرد و سلامتی افراد بسیار اهمیت دارد.

حقیقی در رابطه با تولید ماسک در استان نیز اظهار کرد: اکنون تولید ماسک به بیش از ۱۵۰ هزار عدد در روز رسیده و توان تولیدی استان نیز دو برابر شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تالارهای عروسی در استان نباید بیش از ظرفیت خود مهمان داشته باشند و با متخلفان نیز برخورد جدی خواهد شد، افزود: برخی از واحدهای مسکونی در استان اقدام به برگزاری مراسم عروسی به‌صورت زیرزمینی می‌کنند که باید با این افراد نیز برخورد شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از اقلام بهداشتی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت واحدهای تولیدی استان برای تامین اقلام بهداشتی ادامه دارد و مشکل و کمبودی در این حوزه نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha