به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت بشیری، کتاب آموزش فروش باید داری مطالبی باشد که دقیقا شخص با اجرایی کردن آنها در کسبوکار خود بتواند به شغل خود پر بال بدهد که مهمترین آنها میتواند همین نکات زیر باشد.
تکنیکهای فروش
ایجاد انگیزه برای فروش بیشتر و خیلی از موارد انگیزشی کاربردی
خلاقیت در فروش یا تکنیک خروشنده بودن
مدیریت حرفهای کسبوکار
تکنولوژی فروش
آموزش فروش اینترنتی
تجهیزات فروش
تجهیزات کلاغی
اعتمادبهنفس در فروش
مزایای یادگیری فروش
گفتهها و شنیدههای مهم فروش
تجهیزات نمایی خارجی
چیدمان در فروشندگی
تبلیغات در فروشندگی و افزایش فروش
بررسی رضایت مشتری با انواع crm
زمانبندی و فروشبندی که موضوع کاملاً تخصصی میباشد که در همین کتاب بهخوبی دراینباره توضیح داده شده است.
رابطه گرایی در فروش و موارد ممنوعه در کسبوکار
هاسپیتال بیزینس که مهمترین رکن در سیستم کسبوکار میباشد و صرفا خلاقیت نویسنده میباشد.
و دیگر موارد بسیار مهمی که شکافتن آنها آنقدر موضوع را جذاب میکند که از خواندن این کتاب سیر نمیشوید.
نکته مهم
شما با دریافت کتاب آموزش فروش میتوانید بهصورت اختصاصی فایل صوتی آموزش فروش را هم دریافت بفرمائید.
آقای حمیدرضا بشیری که نویسنده و سخنران در حوزه کسبوکار می باشند و با علاقه بسیار زیاد مطالب آموزش فروش و آداب فروشندگی را تدریس میکند و خود دارای کسبوکارهای همانند فروش اینترنتی محصولات فیزیکی هستند که بهخوبی همه موارد را در این کتاب آموزش میدهند البته نکته قابلتوجه این است که شما میتوانید با ورود به سایت hamidrezabashiri.com و ثبتنام با نویسنده کتاب همصحبت بفرمائید که بهخودیخود در کسبوکارخصوصا فروش آنلاین بهخوبی میتواند به شما کمک کند.
راهکارهای افزایش فروش تنها برخورد خوب با مشتریان نیست و یکی از راهکارهای افزایش فروش و یا افزایش مشتریان یا متقاضیان بررسی میزان رضایت آنها از محصول یا خدمت است! شاید این نکته آنقدر ساده به نظر برسد اما واقعاً یکی از راهکارهای مهم همین است که میزان رضایت مشتری را مرتب بررسی کنیم.
بیایید با مثال برایتان موضوع را روشنتر کنیم مثلاً:
در کشور ژاپن خودرو تویوتا در مدلهای مختلف تولید میگردد و جالب اینجاست که در برابر آنهمه خودروهای جهان واقعاً جز پرفروشترینها بوده و جالبتر آن که وقتی از نظر مشتریان بررسی میکنند متوجه این موضوع میشوند که تنها دلیل آنها برای خرید آنهم در چندین نسل فقط و فقط کیفیت میباشد که در نهایت رضایت مشتری را به همراه داشته است.
پس تکنیک رضایت مشتری و آنهم به این سادگی ببینید چه کرده حالا میفرمایید شما که تولیدکننده نیستید و چنین قدرتی هم ندارید خوب در ارائه چطور در انتخاب چطور؟
اگر شما کالا یا خدمت نامرغوبی را ارائه میکنید انتظار چه دارید اینکه جز برترینها و بهترین و پرفروشترینها باشید؟ نخیر هرگز چنین چیزی رخ نخواهد داد.
دانلود رایگان کتاب آموزش فروش به نویسندگی حمیدرضا بشیری آنهم به زبان فارسی بسیار به کسبوکارها کمک شایان کرده و شما هم میتوانید همین کتاب را از سایت www.hamidrezabashiri.com دانلود کنید و از بقیه خدمات سایت همانند مقالهها فیلم آموزش فروش و فایل صوتی آموزش فروش و دیگر موارد بهرایگان بهره ببرید که البته چون این سایت دارای اینماد هم هست میتوانید محصولاتی را هم خرید بفرمائید.
مشاوره رایگان کسبوکار یا همان مشاور شغلی هم که دیگر خدمات این مجموعه میباشد که صرفا در جهت بهبود فرآیند فروش و راهاندازی کسبوکار میباشد.
اگر میخواهید کتاب مهارتهای فروش را داشته باشید کتاب مغازهدار پولدار مغازهدار بیپول میتواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد.
واقعاً اگر میخواهید افزایش سرعت فروش را به چشم ببینید بهترین را خواندن این کتاب به زبان فارسی میباشد که به راحتی میتوانید از سایت کتاب راه خریداری کنید یا اینکه از وبسایت رسمی نویسنده بنام حمیدرضا بشیری روی دانلود رایگان کتاب آموزش فروش کلیک کنید و کتاب را دریافت نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات