• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99032818283
  • خبرنگار : 71415

کره شمالی: کره جنوبی را به دریای آتش تبدیل می‌کنیم

کره شمالی: کره جنوبی را به دریای آتش تبدیل می‌کنیم

کره شمالی در پی وخامت هر چه بیشتر روابطش با کره جنوبی رو به ادبیات تند سابقش علیه این کشور با تهدید به تبدیل آن به "دریای آتش" کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، امروز (چهارشنبه) خبرگزاری رسمی کره شمالی در مطلبی هشدار داد، پیونگ یانگ می‌تواند دوباره متعهد به تبدیل کردن سئول به دریای آتش و حتی اجرای تهدیدهای حتی وحشتناک‌تر بسته به ادبیاتی که کره جنوبی استفاده کند، شود.

این رسانه در ادامه مطلبش به کره جنوبی هشدار داد، به یاد داشته باشد که صدای انفجار دفتر ارتباط مشترک دو کره می تواند پیش درآمدی برای "فروپاشی کامل روابط کره شمالی و کره جنوبی" باشد.

این هشدارهای پیونگ یانگ ظاهرا در پاسخ به ابراز تاسف وزارت اتحاد مجدد در دولت کره جنوبی از بابت نابود شدن دفتر ارتباط مشترک دو کره که نماد همکاری‌های بین آنها از زمان تاسیسش در آوریل ۲۰۱۸ تا کنون بود مطرح شده‌اند.

کره شمالی نخستین بار لفظ "دریای آتش" را در سال ۱۹۹۴ بعد از آنکه بازرسان هسته‌ای بین المللی را اخراج کرد مورد استفاده قرار داده و از آن زمان تا کنون بارها در تهدیداتش علیه کره جنوبی به کار برده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۸ ۱۶:۴۲

نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه این فشارها و تهدیدها از طرف ایران به کره جنوبی هست تا پول ها رو آزاد کنه.شاید اشتباه میکنم...

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۴

دولت کره جنوبیم خیلی مشنگه خو به جا این باج دادنا به آمریکا از استعدادهای جووون مملکتت استفاده کن موشک بساز دولتش مثل دولت ما فقط عشق آمریکاس باز خوبه ما رهبر و نظامو داریم وگرنه معلوم نبود کلید رئیس جمهورمون تا کجاها رو میخواست تو ایران برا دولت کثیف آمریکا بازگشایی کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۸:۱۸

... میخورن یه همچین کاری با کره کنن بیشعورا ادم های تو کشور خودتون رو کافی نبود زجر میدید حالا کره جنوبی ؟ نکنه بعدش به امریکا و انگلیس و ایران حمله می کنید ؟!