• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99032113747
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس سازمان جوانان هلال احمر:

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند

جوانان در عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جوانان هلال احمر، جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

محمد گلفشان در نشست با دبیران کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و آزاد جمعیت هلال احمر استان گیلان، رشد و تعالی جامعه را وابسته به مشارکت فعال جوانان دانست و گفت: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است، از این رو نگرش و خط مشی برنامه ریزان جامعه باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان به عنوان یکی از مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های غنی، مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای استفاده از توان و ظرفیت جوانان، اظهار کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضور آنان در تصمیم گیری هاست که انتظار داریم با فعالیت مداوم آنها و نشان دادن ظرفیت خود به این خواسته دست یابیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور ضمن از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: روز جمعه، ۲۳ خردادماه سالجاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور حداکثری جوانان برگزار خواهد شد.

گلفشان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر دارای ظرفیت بسیاری بالایی از جوانان است که این ظرفیت باید از لحاظ کمی و کیفی تقویت شود.

وی جمعیت هلال احمر را داوطلب محور خواند و گفت: جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد این نهاد نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و جوانان عضو در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، به برنامه ریزی های صورت گرفته درخصوص اوقات فراغت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر اشاره و عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال برنامه ریزی هستیم با بررسی روند کاهشی این ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی اردوهایی را ترتیب دهیم تا اعضا و هم خانواده های این عزیزان بتوانند بهره مند شوند.

گلفشان با اشاره به فراهم آمدن شرایط میزبانی ۱۲ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور، خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که شب گذشته از اردوگاه مهر انزلی به عمل آمد، مقرر شد تا زیرساخت های اردوگاه مذکور و ۱۱ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور فراهم آید تا جوانان عزیزمان بتوانند از خدمات این نهاد عام المنفعه بهره مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha