• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99031911452
  • خبرنگار : 71516

رسانه‌های اسرائیل: کل احتمالات دال بر عملی نشدن طرح الحاق است

رسانه‌های اسرائیل: کل احتمالات دال بر عملی نشدن طرح الحاق است

رسانه‌های اسرائیلی نگاه بدبینانه‌ای داشته و می‌گویند، تمام احتمالات نشان می‌دهند طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هرگز عملی نخواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ سایت شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بنی گانتس، وزیر جنگ و گابی اشکنازی، وزیر خارجه دیدار و درباره اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری در اول ژوئیه با آن‌ها بحث و تبادل نظر کرده است.

میخال شیمش، تحلیلگر امور سیاسی شبکه "کان" به نقل از بنی گانتس اعلام کرد: ما در حال مذاکره با آمریکایی‌ها و طرف‌های دیگر هستیم و باید در نهایت به طرحی متوازن و منسجم دست یابیم.

اشکنازی در این نشست گفت که آن‌ها باید هر پیشنهادی را که روی میز مذاکره قرار داده می‌شود، ببینند و بررسی کنند و به هر پیشنهادی ملزم نیستند.

در این راستا تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش باید کمی قبل از اول ژوئیه آماده شود. تمام احتمالات نشان می‌دهند که الحاق کرانه باختری عملی نخواهد شد.

سایت یدیعوت آحارونوت اسرائیل نیز گزارش داد، مسؤولان اسرائیلی اخیرا پیام‌هایی را از آمریکایی‌ها دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه الحاق کرانه باختری احتمالا به دلیل اعتراضات آمریکا به تأخیر بیفتد.

یک مسؤول اسرائیلی نیز به این سایت گفت: آمریکایی‌ها از تظاهرات و کرونا خسته شده‌اند برای همین الحاق جزو اولویت‌هایشان نیست.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع مهم در قدس افزود، واشنگتن به نتانیاهو گفته که طرح الحاق را متوقف کند. کاخ سفید پیام‌های خشونت آمیزی از کشورهایی مثل مصر، عربستان و کویت علیه این طرح دریافت کرده است.

پیش از این موشه یعالون، رئیس ستاد سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود، موضوع الحاق فریب دیگری از سوی نتانیاهو است. هدف آن منحرف کردن نگاه‌ها از بحران صاحبان منافع مستقل و بیکاران و بازنشستگان و نجات یافتگان از هولوکاست و معلولان است.

وی افزود: نتانیاهو می‌خواهد نگاه‌ها را از واقعیت محاکمه شدنش در یک تحقیقات جنایی منحرف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha