• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99031710258
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

بی‌توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می‌شود

بی‌توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم پیک کرونا در این استان می‌شود.

 بهروز ندایی 17 خرداد در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: با توجه به بازگشایی برخی اماکن عمومی توجه به رعایت فاصله اجتماعی امری ضروری بوده و باید همواره با تاکید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا از اول تیرماه نماز جمعه در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین از ۲۴ خردادماه مهدهای کودک، کلاس‌های آموزشی و آموزشگاه‌های رانندگی نیز بازگشایی می‌شود.

ندایی ادامه داد: همچنین تورهای گردشگری و سینماها هم با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصد می‌توانند فعالیت کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و مجالس غیرضروری، گفت: همچنان تالارها بازگشایی نشده و در هفته‌های آینده در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا بازگشایی می‌شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره کنترل قابل قبول کرونا در استان اردبیل نسبت به استان‌های دیگر ، بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌ها را موجب خروج از وضعیت زرد به قرمز دانست.

ندایی با اشاره به درخواست آبگرم‌ها برای بازگشایی گفت: هنوز دستورالعمل بهداشتی و بازگشایی این اماکن از ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه استخرهای روباز با رعایت پروتکل‌ها و ظرفیت پایین می‌توانند فعالیت کنند، ادامه‌داد: در صورت مثبت شدن تست کرونای کارکنان و استفاده‌کنندگان استخرها فعالیت این اماکن محدود می‌شود.

ندایی تصریح‌کرد: سلامتی مردم مهم‌ترین موضوع بوده و با هدف قطع زنجیره انتقال تمامی اماکن عمومی از جمله مطب‌های پزشکان نیز بازرسی و تذکرات لازم در خصوص جلوگیری از انباشت جمعیت ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha