• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99031709698
  • خبرنگار : 50024

شهردار کرج:

پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی برای کرج سرنوشت‌ساز است

پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی برای کرج سرنوشت‌ساز است

ایسنا/البرز شهردار کرج با اشاره به اینکه تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، افزود: مرحله سوم اتوبوس‌های جدید تا ۱۵ روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شوند.

علی کمالی زاده روز شنبه ۱۷ خرداد در مراسم رونمایی از ۹ خودروی جدید آتش‌نشانی اظهار کرد: با اضافه شدن این خودروها ناوگان آتش نشانی کرج به استانداردها نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رسالت سازمان آتش نشانی ایجاد بستر ایمن برای شهر است، گفت: علی رغم اینکه طی سال‌های گذشته تغییرات محسوسی در تعداد نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی کرج اتفاق افتاده ولی هنوز تا رسیدن به استانداردهای تعیین شده فاصله زیادی داریم.

شهردار کرج اضافه کرد: سال گذشته سه ایستگاه آتش نشانی به کرج اضافه شد و تا دو ماه آینده نیز دو ایستگاه دیگر اضافه می‌شود.

کمالی زاده  توضیح داد: امید است از سوی مسئولان استان حمایت‌های لازم برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه‌ها صورت گیرد تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: در زمان شورای چهارم دو تا سه هزار نیرو جذب شهرداری شدند ولی در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی با کمبود نیرو مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، افزود: مرحله سوم اتوبوس‌های جدید تا ۱۵ روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شوند.

شهردار کرج در بخش دیگری به وضعیت دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: امیدواریم این دو پروژه مهم و سرنوشت ساز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

کمالی زاده در ایان با اشاره به ارزش پروژه‌های که امسال توسط شهرداری کرج به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها بیش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha