• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99022920453
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات کشتی کرمانشاه:

"چرخه انتخابی" حواشی انتخاب ملی‌پوشان را از بین می‌برد

"چرخه انتخابی" حواشی انتخاب ملی‌پوشان را از بین می‌برد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن طرح چرخه انتخابی، دیگر حرف و حدیث‌ها و حواشی مرتبط با انتخاب کشتی گیران ملی پوش را نخواهیم داشت.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قطعی شدن طرح چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح روسای هیات‌های استانی موافق بودند و حمایت خود را از اجرای آن اعلام کردند.

رئیس هیات کشتی استان با اعلام حمایت از اجرایی شدن این طرح، عنوان کرد: با اجرای این طرح چندانتخابی برای انتخاب کشتی گیران ملی پوش خواهیم داشت تا نفرات برتر اوزان مختلف مشخص و با راهیابی به تیم ملی به مسابقات اعزام شوند.

وی به ناراحتی برخی از سرمربیان تیم‌های ملی از اجرای چنین طرحی اشاره کرد و گفت: معتقدم در این باره نظر فدراسیون اولویت دارد و این فدراسیون است که مربیان را انتخاب و یا عزل می‌کند، بنابراین مربیان باید تابع فدراسیون باشند، نه اینکه خودسرانه عمل کنند.

محبی افزود: نمی‌شود مربیان بگویند انتخابی برگزار نمی‌کنند و هرکس را که بخواهند به مسابقات اعزام می‌کنند. باید با برگزاری مسابقات کشتی گیرانی که نتیجه بهتری می‌گیرند و شایسته‌تر هستند به مسابقات اعزام شوند.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح حرف و حدیث و حواشی‌ را از انتخابی‌های تیم های ملی دور می‌کند، عنوان کرد: سابقا گاهی سرمربیان تیم های ملی انتخابی برگزار نمی‌کردند و کشتی گیر تنها براساس نظر سرمربی به مسابقات اعزام می‌شد و این مسئله زحمات کشتی گیرانی که تلاش می‌کردند را هدر می‌داد و فرصتی برای محک آنها نبود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: زمانی هم کشتی گیران انتخاب شده در مسابقات مدال می‌گرفتند به نفع سرمربی بود و اگر هم نتیجه ای کسب نمی‌شد، پای فدراسیون را به وسط می‌کشاندند.

وی اعلام کرد: اگر چرخه انتخابی تیم ملی رده‌های مختلف سنی باشد، دیگر این حاشیه‌ها را در انتخابی‌ها نخواهیم داشت، برای همین باید از این طرح حمایت کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha