• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022719340
  • خبرنگار : 30054

تشک بازی نوزاد را از کجا بخریم؟

تشک بازی نوزاد را از کجا بخریم؟

امروز در خدمت شما هستیم با نقد و بررسی انواع تشک بازی نوزاد که درباره‌ی ویژگی‌ها، مزیت و معایب آن صحبت خواهیم کرد همچنین پیشنهاداتی برای خرید اینترنتی یا حضوری تشک بازی کودک نیز با شما در میان خواهیم گذاشت. 

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مادران، از ابتدای تولد نوزاد وسایل سرگرمی و آرام‌کننده جزو مهم‌ترین وسایلی هستند که خانواده‌ها تصمیم به خرید آنها می‌گیرند اما برخی از این وسایل کاربردی و برخی دیگر چندان کاربردی نیستند. 

تشک بازی چیست؟

یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی کودکان در این چند سال اخیر تشک بازی نوزاد است که خوشبختانه امروزه در مدل‌های مختلفی و توسط برندهای مختلف و معتبر تولید می‌شوند.

مزیت‌های استفاده از تشک بازی کودک چیست؟

در مواقع زیادی پیش می‌آید که می‌خواهیم کودک را در حال که مشغول بازی است نظاره کنیم چرا که به دلایلی نمی‌توانیم او را ترک کنیم و به اتاق دیگری برویم و همچنین در موارد بسیاری کودک در هنگام بیدار بودن احساس ناامنی دارد و نیاز دارد که دائما حضور پدر یا مادر خود را احساس کند. 

در این موارد بهترین گزینه‌ی ما تشک‌های بازی نوزاد و کودک هستند چرا که شما به‌راحتی می‌توانید آنها را جابه‌جا کنید و در نزدیک‌ترین نقطه خود بگذارید تا هم به کودک عزیز خود نظارت کافی داشته باشید و هم کودک حضور شما را احساس کند تا دچار احساس ناامنی نشود. 

همچنین تشک بازی نوزاد با داشتن محیط جذاب و رنگارنگ خود احساس شادی را به نوزاد ما القا می‌کند که گزینه‌ی بسیار مناسبی است برای وسیله‌ای که بتواند ساعت‌ها کودک ما را به خود مشغول کند. در ادامه نیز به معرفی انواع تشک بازی نوزاد خواهیم پرداخت. 

انواع تشک بازی نوزاد کدام اند؟

تشک‌های بازی از سالها قبل توسط شرکت‌های مطرح و معتبر جهانی تولید و عرضه می‌شوند که هرکدام از این برندها ممکن از یک یا چند طرح مخصوص به خود را تولید کند که البته برخی از برندها طرح‌های مشابه هم را نیز تولید می‌کنند.

تشک‌های بازی در انواع مختفی مانند تشک بازی پیانو، تشک بازی خرسی، تشک‌های بازی موزیکال، ویبره دار و بسیاری مدل‌های دیگر تولید می‌شوند که ما در ادامه به معرفی دو مدل از معروف‌ترین مدل‌های آن در کشور خودمان ایران پرداخته‌ایم. 

تشک بازی پیانو:

تشک بازی پیانو همان‌طور که گفتیم یکی از معروف‌ترین مدل‌ها در ایران است چرا که با داشتن چند دکمه پیانو مانند در انتهای تشک و زیر پای کودک و با هر برخورد پا موزیکال آنها فعال می‌شود و نوزاد بسیار ذوق‌زده می‌شود. این تشک‌ها در ابعاد و اشکال مختلفی هستند که توسط برندهای مختلفی نیز تولید می‌شوند. 

تشک بازی خرسی:

تشک بازی خرسی نیز یکی دیگر از مدل‌های معروف در جهان و ایران است. این تشک‌ها به‌صورت یک تشک نسبتا بزرگ گرد عروسکی تولید می‌شوند که با داشتن رنگ‌آمیزی خاص، آویزهای رنگارنگ و در مواقعی موزیکال محیطی جذاب و سرگرم‌کننده را برای کودک ایجاد می‌کنند. 

خرید اینترنتی تشک بازی از کجا؟

توصیه ما به شما قبل از اینکه به شما پیشنهاد فروشگاه‌های اینترنتی را بدهیم این است که حتما اقدام به خرید اینترنتی بکنید و از خریدهای حضوری تا حد ممکن پرهیز کنید چرا که با وجود ویروس کرونا این موضوع می‌تواند برای شما و عزیزانتان بسیار خطرآفرین باشد. 

با بررسی‌های ما دو فروشگاه اینترنتی در ایران از اعتبار خوبی برخوردار هستند که این محصولات را نیز به فروش می‌رسانند اولین فروشگاه بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور یا همان دیجی کالا است و دومین فروشگاه فروشگاه اینترنتی مادرآن است.

دیجی کالا را که تقریبا تمامی مردم ایران می‌شناسند و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور نیز هست اما نقاط ‌ضعفی در زمینه تولید و عرضه محصولات مادر و کودک این فروشگاه دارد. 

فروشگاه دوم نیز فروشگاه اینترنتی مادران است که به‌طور تخصصی در زمینه تولید و عرضه محصولات مادر و کودک فعالیت می‌کند این فروشگاه در مقایسه با دیجی کالا بسیار کوچک است اما به دلیل حضور تخصصی در زمینه مادر و نوزاد و همچنین سرعت ارسال بالا و قیمت‌های مناسب توانسته در این چند سال از اعتبار و محبوبیت بسیار خوبی نزد خانواده‌ها برخوردار شود.

با این ‌حال تصمیم‌گیری نهایی درباره‌ی خرید اینترنتی تشک بازی و یا خرید حضوری آن با خود شماست و همچنین ممکن است از میان دو فروشگاه اینترنتی معرفی‌شده مورد بهتری توسط خودتان پیدا کنید ما در این بخش فقط قصد تسهیل کردن خرید شمارا بر اساس نظرات مشتریان هر دو فروشگاه داشته‌ایم. 

قیمت تشک بازی:

قیمت تشک‌های بازی در مواقع بسیاری امروزه به قیمت دلار و سایر ارزهای بین‌المللی بستگی دارد البته که زمان وارد شدن محصول به کشور و یا ایرانی بود آن و همچنین فروشگاهی که اقدام به فروش تشک بازی می‌کند بستگی فراوانی دارد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha