• چهارشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99022417727
  • خبرنگار : 50163

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر:

مدارس غیردولتی بر اساس ظرفیت اعلامی ثبت‌نام انجام دهند

مدارس غیردولتی بر اساس ظرفیت اعلامی ثبت‌نام انجام دهند

ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: مدارس غیردولتی باید بر اساس ظرفیتی که از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام شده است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اسماعیل افشار در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح و اصولی به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، گفت: مدیران مدارس باید با تقسیم وظایف امور مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان بین عوامل اجرایی این فرایند را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

وی در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی در ثبت‌نام دانش‌آموزان را از ضروریات عنوان کرد و افزود: به منظور تسهیل فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان، عوامل اجرایی با حضور در آموزشگاه به مدیریت هر چه بهتر ثبت‌نام دانش‌آموزان باید یاری رسانند.

افشاری با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا در مدارس در هنگام ثبت‌نام، تصریح کرد: در زمان ثبت‌نام باید از دریافت وجوه مازاد بر وجه کتاب، بیمه و مجلات رشد خودداری شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر افزود: مدارس غیردولتی باید بر اساس ظرفیتی که از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام شده است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان این‌که دوران ابتدایی دورانی سازنده در دوران تحصیلی به علت پایه بدون آن تلقی می‌شود، تصریح کرد: امیدار هستیم با تلاش و همت همه همکاران و با کیفیت‌بخشی به حوزه آموزشی و اجرای طرح‌های مختلف در حوزه آموزش ابتدایی شاهد پیشرفت آموزش و پرورش باشیم.

افشار با اشاره به این‌که زیربنای توسعه هر کشوری از طریق آموزش ‌و پرورش آن کشور نهاده می‌شود که ستون‌های اصلی آن را باید در آموزش ابتدایی جست‌وجو کرد، گفت: این اهمیت به اندازه‌ای است که بی‌توجهی به آن، آثار زیان‌باری را در ابعاد مختلف بر پیکره پیشرفت و تعالی هر سرزمینی بر جای می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha