• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 99022014464
  • خبرنگار : 71596

ویدئو / رزمایش بزرگ همدلی در مصلای امام خمینی (ره)

ویدئو / رزمایش بزرگ همدلی در مصلای امام خمینی (ره)

رزمایش بزرگ همدلی در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه و به منظور آماده‌سازی و توزیع ۳۰ هزار بسته کمک‌های غیرنقدی، بعدازظهر شنبه (۲۰ اردیبهشت) با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. با ایجاد بانک اطلاعاتی خیرین در تهران، کمک‌ها در مناطق مختلف جمع‌آوری و توزیع خواهد شد و در مرحله نخست، بیش از ۱۰۰ هزار بسته توزیع می‌شود.

تصویر بردار و تدوینگر: امید ابراهیمی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۲۱ ۰۴:۵۴

چرا اين همه بايد از پول ملت هزينه چاپ پوستر براي روي هر كارتون و خودرو ها بشود؟ مگر نه اين است كه اين كمك ها يا از محل دولت و يا از نهادهاي وابسته تامين ميشود، و پول دولت و سپاه مال بيت المال و مردم شريف ايران تامين ميشود، پس علت اينهمه اتلاف انرژي و وقت براي تبليغات براي چيست؟ وظيفه دولت، نيروهاي مسلح و تمامي نهادهايي كه به صورت مستقيم و غير مستقيم بودجه دريافت ميكنند رسيدگي به مردم در شرايط سخت است. آيا انجام وظيفه اينقدر باور ناپذير شده كه نياز به اينهمه تبليغ احساس ميشه؟ چرا خدمت رساني رو براي تبليغات به تاخير مياندازند؟ آيا در بقيه كشور ها چنين وقت كشي سراغ داريد؟