• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021409890
  • خبرنگار : 71565

ابطحی خطاب به منتخبان مجلس یازدهم:

خودتان را ارزان نفروشید

خودتان را ارزان نفروشید

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به منتخبین مجلس یازدهم تبریک می‌گویم اگر می‌خواهید مجلس شورای اسلامی را در راس امور قرار دهید، جیب‌تان را ببندید تا بتوانید دهنتان را باز کنید نظارت کارآمد داشته باشید و خودتان را ارزان نفروشید.

به گزارش ایسنا، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کارگر خطاب به رییس جمهور خاطرنشان کرد: باید به کارگرانی که با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان چرخه اقتصاد خود را می‌چرخانند دکترای اقتصاد بدهیم.

وی افزود: آقای نوبخت امیدواریم وعده شما درباره‌ رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر علوم درباره مدارک جعلی و موسسات غیرمجاز چه می‌کند. نماینده منتخب یکی از شهرهای استان مرکزی در موسسه‌ای درس خوانده که ۴۰۰۰ نفر فارغ‌التحصیل داشته و ۴۰۰۰ نفر دیگر اکنون در حال تحصیل هستند. وزیر کشور باید از طریق هیات‌های اجرایی از وزارت علوم استعلام می‌گرفتند آیا وزارت علوم پاسخ داد؟ وزارت علوم و وزارت کشور باید پاسخگو باشند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: آقای کلانتری، بعد از ۴۰ سال می‌گویید موضوع اشغال لانه جاسوسی و سفارتخانه کار اشتباهی بوده آن هم بعد از دفاع از کاوه مدنی و موضوع جاسوسانه محیط زیستی. امام گفتند این موضوع انقلاب دوم است. شما در این مملکت زندگی می‌کنید؟ رییس جمهور باید با این موضوع برخورد کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر اظهار کرد: به چه دلیل گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز خوانده نمی‌شود؟

ابطحی در پایان اضافه کرد: از مردم و کادر درمانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا تشکر می‌کنم. ویروس مهم‌تر از این کرونا تبعیض‌ها، رانت‌ها و اختلاس‌ها است. امیدواریم مجلس یازدهم به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha